Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر بنان، تهیه کننده فیلم سینمایی خورشید، با اعلام اینکه هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر اکران آنلاین این فیلم گرفته نشده خبر از فروش نیم میلیاردی «خورشید» در اکران سینماها داد.

امیر بنان، تهیه کننده فیلم سینمایی «خورشید» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره وضعیت اکران این فیلم در سینماها گفت: سینمایی «خورشید» به عنوان یکی از گزینه های فیلم های اکران نوروزی، در سینماهای کشور اکران خود را از نوروز شروع کرد و تقریبا ده دوازده روزی هم روی پرده بودیم که با قرمز شدن مجدد کشور و تعطیلی سینماها، عملا این فیلم نیز مانند سایر فیلم های نوروزی، اکران آن متوقف شد تا هفته گذشته که با تغییر گروه بندی سینماها، مجددا اکران خود را شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده «خورشید» در ادامه با تغییر نکردن فیلم های اکران نوروزی بر پرده سینماها گفت: عملا می شود گفت که فیلم های اکران نوروزی، روزهای اندکی به نمایش درآمدند و از روز پنجم عید نوروز که استقبال مردمی هم بیشتر شد، درست چند روز بعد با نارنجی شدن و سپس قرمز شدن شهرها، ما با تعطیلی چندباره سینماها مواجه شدیم و همین باعث شد تا برای اکران عید فطر، همان فیلم های نوروزی به اکران خود ادامه دهند.

امیر بنان، با اعلام اینکه هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر اکران آنلاین فیلم «خورشید» گرفته نشده، افزود: تاکنون نزیدک به 500 میلیون تومان سینمایی «خورشید» با همین استقبال اندک در اکران سینماها فروخته است و طبعا با تبلیغات بیشتر و رفتن به سمت شرایط پایدار کرونایی، فروش فیلم بیشتر از این خواهد بود.

فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی توانست در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را از آن خود کند و با حضور در بخش رقابتی جشنواره ونیز، برنده جایزه فانوس جادویی این جشنواره شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «روز مبادا» ساخته فائزه عزیزخانی از یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم در اکران آنلاین «سینمای دیگر» و با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود. برای تماشای آثار اکران آنلاین نیاز به خرید اشتراک پلتفرم نیست.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مادر هوای رفتن کرده و زندگیش رنگ دیگری گرفته، اما اهل خانه او را باور نمی‌کنند. 

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، دستیار کارگردان: چاوش هنرآموز، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر تولید: عباس کلانتری، آهنگساز: بابک میرزاخانی، صدابردار: علی گراکوهی، طراحی صدا: پرویز آبنار، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، تهیه کننده: نگار اسکندرفر و محمد احمدی، مشاور کارگردان: عباس کیارستمی.

بازیگران فیلم شیرین (آمنه) آقا رضا کاشی، ولی عزیزخانی، احمد عزیزخانی و با حضور افتخاری هدیه تهرانی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرد
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرده و از ستارگان هم درخشان‌تر خواهد بود
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها