Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@02:30:13 GMT

آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال از روز جاری در قم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۲۸۹

آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال از روز جاری در قم

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست صبح شنبه در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی کرونا که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد، طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات مردم متدین قم و تبریک عید سعید فطر، از همراهی شهروندان با طرح ممنوعیت ترددها طی روزهای گذشته قدردانی کرد و گفت: این محدودیت‌ها در کنترل کرونا مؤثر بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با اشاره به گزارش وضعیت استان‌های مختلف در جلسه روز جاری ستاد ملی کرونا افزود: خوشبختانه در سراسر کشور شاهد سیر نزولی شیوع کرونا هستیم.

وی روند واکسیناسیون در کشور را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: هم در زمینه‌ی واردات واکسن و هم در راستای واکسیناسیون افراد شاهد پیشرفت قابل توجهی هستیم.

سرمست با اشاره به آغاز واکسیناسیون شهروندان بالای ۷۰ سال در کشور، جلوگیری از تجمع افراد در زمان تزریق واکسن را ضروری دانست و ادامه داد: از مردم درخواست داریم تا در زمان مشخص شده نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند.

وی همچنین طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ لغایت ۳ بامداد را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: شهروندان بایستی نسبت به اجرای این قانون اهتمام داشته باشند.

کد خبر 5212391

منبع: مهر

کلیدواژه: قم استانداری قم بهرام سرمست واکسیناسیون شیوع کرونا ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا فطریه ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل گرگان ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

 شعفی اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان  تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودرو‌های شهروندان خسارت وارد کردند و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد ۷نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.
 

شعفی در پایان با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیدند خواست تا در صورت شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • خالی کردن حساب با سوال ۱۰۰ میلیونی!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد