Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@00:17:01 GMT

اردکانیان انصراف داد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۸۴۹

وزیر تعاون دولت نهم: رئیسی را برای اداره کشور اصلح می‌دانم، بنابراین لزومی نمی‌بینم فرآیند انتخاباتی را ادامه دهم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از سایت فردا، وزیر تعاون دولت نهم: با توجه به حضور جناب آقای رئیسی، این شخصیت شایسته، انقلابی، کارامد و پاک سرشت معتقد هستم که پرچم مبارزه با فساد، تحقق عدالت، بهبود وضعیت اقتصاد ملی، اصلاح امور و تاسیس دولت مردمی و تحول گرا ممکن و مقدور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایشان را برای اداره کشور اصلح می‌دانم، بنابراین لزومی نمی‌بینم فرآیند انتخاباتی را ادامه دهم، به این جهت در حمایت از حضور ایشان ثبت نام نخواهم کرد. برچسب ها: اردکانیان ، انصراف ، انتخابات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اردکانیان انصراف انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، صابر کاظمی قطر پاسور باشگاه الکویت کویت که این تیم را قبل از پایان این لیگ ترک کرده است قصد دارد تا امشب انصراف خود را از تیم ملی والیبال ایران اعلام کند.

صابرکاظمی که زمانی امید اول تیم ملی والیبال ایران در پست قطر پاسور بود، دلیل این انصراف را مشکلات خانوادگی اعلام کرده است. وی هم اکنون به ایران بازگشته و در کنار خانواده مشغول استراحت است.

با انصراف صابر کاظمی تعداد انصرافی های تیم ملی پس از سید محمد موسوی، محمد فلاح، مهدی مرندی و امیر غفور به عدد پنج رسیده است و این احتمال وجود دارد باز هم به این تعداد افزوده شود.

حالا در پست قطر پاسور پس از کنار رفتن صابر کاظمی و امیر غفور همه امیدها به درخشش امین اسماعیل نژاد و بردیا سعادت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی