Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل مهدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص زمان بازی‌های معوقه لیگ برتر، اظهار داشت: ۲ هفته بازی معوقه مانده به دلیل اینکه اکنون زمان نداریم، این بازی‌ها بعد از اردو و مسابقات تیم ملی برگزار می‌شود. با توجه به اینکه بازی‌های تیم ملی ۲۵ خرداد به اتمام می‌رسد، بازی‌ها به احتمال زیاد در ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می‌کنیم بازی‌های معوقه زودتر برگزار شود و تکلیف تیم‌ها مشخص شود. به احتمال زیاد تا اواسط مرداد مسابقات به اتمام برسد. البته در این مسیر چالش‌های زیادی در پیش داریم و امیدوارم که مشکلی ایجاد نشود. 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، سازمان لیگ فوتبال عنوان کرد: به نظرم بعد از پایان لیگ هرچه زودتر لیگ بیست و یکم را شروع کنیم بهتر است. فضا فضای قابل مدیریتی نیست و همه چیز دست به دست هم داده است که ۱۵ هفته لیگ بیستم تا این لحظه تعطیل شود. این تعطیلی به اندازه یه نیم فصل از لیگ برتر است و عوامل مختلفی دست به دست هم داده تا مسابقات برگزار نشود. 

وی ادامه داد: قرنطینه به دلیل شیوع کرونا، لیگ قهرمانان آسیا و حضور نمایندگان ایران، اردوی تیم ملی و سیار مسائل باعث تعطیلی لیگ شده و دلیل این موضوع بوده است. البته ما محکوم هستیم به بی‌برنامگی، اما این تعطیلی‌ها از جانب سازمان لیگ نیست.

مهدی با اشاره به مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم ملی در مقدماتی جام جهانی نتیجه بگیرد، باشگاه‌ها با صبوری تعطیلی‌ها را پذیرفتند و منتظر نتایج خوب تیم ملی هستیم تا این صبوری‌ها مثمرثمر واقع شود. 

وی درباره نحوه ورود تماشاگران در دربی ۹۵ به ورزشگاه آزادی، تصریح کرد: ورود  تماشاگران دربی به عهده سازمان لیگ نبوده است؛ اما دربی آنقدر جذاب بوده که ورود افراد ملموس است. ما سعی کردیم تنش را کنترل کنیم و در نیمه دوم بعضی تماشاگران ورزشگاه را ترک کردند. برخی مهمانان با اسپانسرهای دو تیم و هیئت مدیره به ورزشگاه وارد شده و برخی هم مهمان بودند که نیمه دوم به بیرون هداست شدند. صرف نظر از برخی مهمانان، افراد غیرمجاز با آرامش به بیرون هدایت شدند و مشکلی ایجاد نشد.  بیشتر بخوانید: اعلام برنامه هفته بیست‌وششم تا سی‌ویکم لیگ یک

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سهیل مهدی سازمان لیگ دربی 95 سازمان لیگ بازی ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!

پیرمرد پرحاشیه سپاهانی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت سنگینی مواجه شد اما آیا واقعا می‌توان چنین حکمی را اجرا کرد؟!

طرفداری | کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، پیرمرد سپاهانی را 10 سال از ورود به استادیوم‌های کشور محروم کرد.

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر سپاهان قرار گرفت و به تساوی بدون گل رضایت داد. این دیدار حواشی زیادی داشت و زنان پرسپولیسی با هواداران سپاهان درگیر شدند. موضوعی که به علت جایگاه هواداران دو تیم قابل پیش‌بینی بود اما ظاهرا برخی دوستان توجهی به این موضوع نداشتند و باعث شدند شاهد صحنه‌های زشتی در ورزشگاه آزادی باشیم.

در حاشیه این مسابقه یک پیرمرد سپاهانی حرف‌های عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی مطرح کرد که باعث واکنش گسترده اهالی فوتبال شد. ویدیویی که خشم بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال را برانگیخت و باعث شد کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال، به سرعت وارد عمل شوند. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گدشته حکم پیرمرد هتاک را صادر و او را 10 سال از حضور در استادیوم‌های کشور محروم کرد اما آیا واقعا این حکم قابل اجرا است؟

استادیوم‌های فوتبال ایران ساز و کار درستی برای ورود هواداران ندارند. صندلی هیچ فردی در استادیوم مشخص نیست و بارها شاهد اتفاقاتی بودیم که با مسببین آن برخورد نشد. چرا راه دور برویم؟ در چند هفته اخیر بارها شاهد افرادی بودیم که با خود لیزر به استادیوم آوردند و برای بازیکنان تیم حریف مشکل‌ساز شدند اما آیا خبری از برخورد با این موضوع بود؟ افرادی که چهره آن‌ها به لطف عکاسان ثبت هم شده است اما شاهد هیچ برخوردی نبودیم. پیرمرد سپاهانی واقعا دیگر نمی‌تواند با ترفندهایی خاص به استادیوم برود؟ امیدوار هستیم همینطور باشد!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • قابی زیبا از تمرین امروز استقلال؛ دختر بچه بامزه آبی + عکس
  • ورود سیلاب به مسیر ارتباطی «گل گل» ملکشاهی
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام