Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: صرف نظر از برخی مهمانان، افراد غیرمجاز در دربی با آرامش به بیرون هدایت شدند.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص زمان بازی‌های معوقه لیگ برتر، اظهار داشت: ۲ هفته بازی معوقه مانده به دلیل اینکه اکنون زمان نداریم، این بازی‌ها بعد از اردو و مسابقات تیم ملی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه بازی‌های تیم ملی ۲۵ خرداد به اتمام می‌رسد، بازی‌ها به احتمال زیاد در ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار می‌شود. سعی می‌کنیم بازی‌های معوقه زودتر برگزار شود و تکلیف تیم‌ها مشخص شود. به احتمال زیاد تا اواسط مرداد مسابقات به اتمام برسد. البته در این مسیر چالش‌های زیادی در پیش داریم و امیدوارم که مشکلی ایجاد نشود. 

مسئول برگزاری مسابقات  سازمان لیگ فوتبال عنوان کرد: به نظرم بعد از پایان لیگ هرچه زودتر لیگ بیست و یکم را شروع کنیم بهتر است. فضا فضای قابل مدیریتی نیست و همه چیز دست به دست هم داده است که ۱۵ هفته لیگ بیستم تا این لحظه تعطیل شود. این تعطیلی به اندازه یک نیم فصل از لیگ برتر است و عوامل مختلفی دست به دست هم داده تا مسابقات برگزار نشود. 

وی ادامه داد: قرنطینه به دلیل شیوع کرونا، لیگ قهرمانان آسیا و حضور نمایندگان ایران، اردوی تیم ملی و سایر مسائل باعث تعطیلی لیگ شده و دلیل این موضوع بوده است. البته ما محکوم هستیم به بی‌برنامگی، اما این تعطیلی‌ها از جانب سازمان لیگ نیست.

مهدی با اشاره به مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم ملی در مقدماتی جام جهانی نتیجه بگیرد، باشگاه‌ها با صبوری تعطیلی‌ها را پذیرفتند و منتظر نتایج خوب تیم ملی هستیم تا این صبوری‌ها مثمرثمر واقع شود. 

وی درباره نحوه ورود تماشاگران در دربی ۹۵ به ورزشگاه آزادی، تصریح کرد: ورود تماشاگران دربی به عهده سازمان لیگ نبوده است؛ اما دربی آنقدر جذاب بوده که ورود افراد ملموس است. ما سعی کردیم تنش را کنترل کنیم و در نیمه دوم بعضی تماشاگران ورزشگاه را ترک کردند. برخی مهمانان با اسپانسرهای دو تیم و هیئت مدیره به ورزشگاه وارد شده و برخی هم مهمان بودند که نیمه دوم به بیرون هدایت شدند. صرف نظر از برخی مهمانان، افراد غیرمجاز با آرامش به بیرون هدایت شدند و مشکلی ایجاد نشد. 

بیشتر بخوانید: اعلام برنامه هفته بیست‌وششم تا سی‌ویکم لیگ یک

انتهای پیام/

برچسب ها: سهیل مهدی سازمان لیگ دربی 95

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سهیل مهدی سازمان لیگ دربی 95 سازمان لیگ تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال

تمرین امروز استقلال تحت تاثیر حضور هواداران این تیم در محل برگزاری تمرینات قرار داشت و در یک روز تعطیل، هواداران تیم آبی پایتخت از فرصت به دست آمده نهایت استقاده را برده و خود را به محل تمرینی تیم محبوب خود رسانده بودند.

اما این حضور به قدری پرشور بود که مسئولان باشگاه استقلال هم انتظار آن را نداشتند و حتی در دقایق ابتدایی تمرین موجب بروز بی نظمی هم شد و باتوجه به اینکه جایگاه تماشاگران در کمپ مرحوم ناصر حجازی نیمه تمام است، برخی از تماشاگران در اوایل تمرین جایی برای نشستن و تماشا نداشتند تا مسئولان کمپ دچار چالشی جدی شوند.

در نهایت عده‌ای پشت دروازه و کنار زمین نشسته و به نظاره تمرین پرداختند و عده‌ای هم روی لبه های سکوها حضور داشتند تا این مشکل هم به نوعی برطرف شود که البته دلیل اصلی آن عدم انتظار مسئولان استقلالی بابت حضور این تعداد تماشاگر در تمرین بود.

تمرین شاگردان جواد نکونام هم با گرم کردن و نرم دوی شروع شد و بازیکنان این تیم در قالب دو تیم در زمینی کوچک مشغول بازی بودند.

امیرحسین صادقی، بهتاش فریبا، بابازاده و خانواده رافائل سیلوا تماشاگران ویژه تمرین امروز بودند و نکته جالب عدم حضور مهدی هاشمی نسب در تمرین بود که هنوز دلیل آن مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید علت این غیبت چه بوده است. همچنین زبیر نیک نفس تنها بازیکنی بود که در این جلسه تمرینی احساس درد می‌کرد.

انتهای این جلسه تمرینی هم با اشتیاق زیاد هواداران و بی نظمی و هرج و مرج برای درخواست عکس سلفی با بازیکنان همراه بود و همچنین این حضور پرشور موجب ترافیک شدیدی هم در خیابان منتهی به کمپ ناصر حجازی شده تا جمعه شلوغ آبی پوشان این چنین به پایان برسد.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • قابی زیبا از تمرین امروز استقلال؛ دختر بچه بامزه آبی + عکس
  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند