Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@05:30:53 GMT

تشدید تدابیر امنیتی ارتش لبنان در مرز فلسطین اشغالی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۱۳۴

تشدید تدابیر امنیتی ارتش لبنان در مرز فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تشدید درگیری‌ها بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، ارتش لبنان تدابیر امنیتی شدیدتری در مرز فلسطین اشغالی اتخاذ کرد.

ارتش لبنان امروز شنبه تمامی راه‌های منتهی به دشت مرجعیون در مرز فلسطین اشغالی را مسدود کرد.

خبرگزاری لبنان «NNA» گزارش کرد که ارتش لبنان موانعی را در جاده‌ها به منظور ممانعت از رسیدن خودروهای فلسطینی به مرز لبنان و فلسطین اشغالی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های فلسطینی از فلسطینیان مقیم لبنان، اردوگاه‌های نهرالبارد، البداوی، الرشیدیه و عین الحلوه خواسته‌‌اند تا به نشانه همبستگی با فلسطینیان در داخل اراضی اشغالی، در مرز لبنان و فلسطین اشغالی تجمع کنند.

عصر روز گذشته، همزمان با مردم اردن، ده‌‌ها تن از مردم لبنان نیز با شکستن حصار امنیتی در مرز این کشور با فلسطین اشغالی به سمت اراضی اشغالی یورش بردند که نظامیان صهیونیست به سمت آن‌ها آتش گشودند و در پی این اقدام، یک شهروند لبنانی به شهادت رسید.

این اقدامات پس از آن صورت گرفت که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، روز جمعه(دیروز) در فراخوانی از تمام ملت‌های عربی و اسلامی و تمام آزاده‌های جهان خواست که برای حمایت از مسجدالاقصی و غزه  و همچنین به منظور پیشتیانی از ملت فلسطین و در راستای تأکید بر حق آنان راهپیمایی و تظاهرات بر پا کنند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: ارتش لبنان رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی غزه فلسطین اشغالی ارتش لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تمسخرآمیز رسانه‌های صهیونیستی به تهدیدات علیه لبنان/ این اسرائیل است که به «عصر حجر» برگشت

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تهدیدات مقامات صهیونیست درباره بازگرداندن لبنان به عصر حجر را به تمسخر گرفته و اعلام کردند اکنون شهرک‌های اسرائیلی هستند که در خاموشی رفته و به عصر حجر برگشته‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بعد از تهدیدات و لفاظی‌های پوچ سران رژیم اشغالگر درباره حمله گسترده به لبنان، رسانه‌های عبری امروز شنبه اظهارات مقامات صهیونیست را که لبنان را تهدید به بازگشت به «عصر حجر» می‌کردند، به سخره گرفتند.

در این زمینه شبکه «حداشوت بزمان» رژیم صهیونیستی کلیپی از حملات شدید حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی را که رسانه‌های مقاومت اسلامی لبنان منتشر کرده بودند، باز نشر کرد و همراه با آن صدای مقامات اسرائیلی و در راس آنها «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم را منتشر و با لحنی کنایی اعلام کرد: «چه کسی، چه کسی را به عصر حجر برمی‌گرداند»؟

رئیس شهرک مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی هم در این زمینه گفت که گالانت لبنان را تهدید به بازگشت به عصر حجر می‌کند و این درحالی است که شهرک‌های ما بدون برق هستند و درواقع ما هستیم که به عصر حجر برگشته‌ایم.

خسارت‌های بی‌سابقه شمال فلسطین اشغالی در ماه فوریه با تشدید حملات حزب‌اللهدر شمال فلسطین اشغالی چه خبر است؟ فرار نظامیان اسرائیل از موشک‌های حزب‌الله

در پی ادامه درگیری‌ها در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی و تشدید عملیات‌های حزب‌الله در سطح کمی و کیفی علیه مواضع دشمن در شمال اراضی اشغالی، رسانه‌های عبری گزارش دادند که شهرک‌نشینان در شمال خسته و وحشت زده هستند و دیگر تحمل ادامه جنگ را ندارند.

روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت در گزارشی به این منظور اعلام کرد که شهرک‌نشینان شمال خسته و عصبی هستند و مدام سوال می‌کنند که برای پایان دادن به کابوس موشک‌های حزب‌الله چه باید کرد.

این رسانه عبری به نقل از یک شهرک‌نشین صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی در یکی از شهرک‌های الجلیل اعلام کرد: اسرائیلی‌ها در شمال در میان موشک‌های حزب‌الله زندگی می‌کنند و وضعیت وحشتناک است.

به گزارش یدیعوت آحارانوت، بیش از 60 هزار نفر از ساکنان شهرک‌های الجلیل از ماه اکتبر (آغاز نبرد طوفان الاقصی) آواره شده‌اند و در شهرک‌های دیگر زندگی می‌کنند. از ماه اکتبر جامعه شمالی اسرائیل (فلسطین اشغالی) از هم پاشیده و بسیاری از مشاغل تعطیل شده‌اند و ساکنان اینجا به شهرک‌های دیگر پناه برده‌اند.

رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند که بزرگترین دستاورد حزب‌الله در شمال اسرائیل (فلسطین اشغالی) این بود که 100 هزار اسرائیلی را از خانه‌هایشان آواره کرد. تا زمانی که جنگ در غزه ادامه داشته باشد، ساکنان شهرک‌های شمالی درواقع گروگان حزب‌الله خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • هشدار اولمرت به سران صهیونیست درباره عواقب دردناک جنگ با حزب‌الله/ تهدیدات علیه لبنان را تمام کنید
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۵ پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • واکنش تمسخرآمیز رسانه‌های صهیونیستی به تهدیدات علیه لبنان/ این اسرائیل است که به «عصر حجر» برگشت
  • حمله موشکی به پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • پاسخ لبنان به پیشنهاد فرانسه برای کاهش تنش در مرز با اشغالگران