Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علی‌نژاد در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون وزنه برداری که پیش از ظهر امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: فدراسیون وزنه برداری در طول تاریخ همیشه در عرصه های رقابتی در بازیهای المپیک،بازیهای آسیایی و رویدادهای جهانی و قاره ای مدال آور بوده و هر چند از لحاظ کمیت در شرایط بالایی قرار ندارد و در ایران وزنه برداران زیادی نداریم اما از لحاظ کیفی همیشه وزنه برداران خوبی در طول تاریخ مدال های متعددی بدست آورده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: آنچه مسلم است با توجه به افتخارات گذشته وزنه برداری از جمله دو مدال طلایی که کیانوش رستمی و سهراب مرادی در بازی های المپیک ۲۰۱۶ به ارمغان آوردند،سطح توقعات از این رشته در جامعه بالا رفته است و اکنون هم که بنا به دلایل مختلف از آسیب دیدگی و تغییر وزن و موارد مختلف ، این دو وزنه بردار نتوانستند سهمیه بگیرند،جامعه نگران می شود که نکند توفیقات وزنه برداری ادامه نداشته باشد.

مهدی علی نژاد ادامه داد: آنچه مسلم است زحمات قهرمانان ما چه موفق به کسب مدال شوند و یا غیر از این اتفاق بیفتد ،قطعا برای مردم ارزشمند است و ملت ما همیشه قدردان تلاش ارزشمند قهرمانان خود هستند و در وزنه برداری هم لحظات پرافتخاری که قهرمانان این رشته برای کشورمان رقم زدند هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی با تاکید بر این مهم که وزنه برداری ایران دو سهمیه خود در بازی های المپیک را قطعی کرده است؛توضیح داد: وزنه برداری ایران با دو سهمیه در بازیهای المپیک توکیو حضور خواهد داشت که در این بین یک سهمیه را علی داودی بدست آورده و سهمیه دوم هم با نظر فدراسیون به یک وزنه بردار دیگر تعلق خواهد گرفت.

علی نژاد با بیان اینکه زمان زیادی تا بازی های المپیک باقی نمانده است،تصریح کرد: مطمئنا وزنه برداری تلاشش را خواهد کرد که این دو ورزشکار با بهترین شرایط اعزام شوند و در این راستا وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم حمایت لازم را خواهد داشت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: شانس مدال وزنه برداری در بازی های المپیک را صد در صدی می دانم و مطمئن هستم که دست وزنه برداری ایران در المپیک توکیو از مدال خالی نخواهد ماند و در این بین ورزشکاران ما نیاز به تمرکز بیشتری دارند تا با قدرت در این رویداد بتوانند توانمندی خود را نشان دهند.

مهدی علی نژاد با توجه به تغییر و تحولات در راس فدراسیون جهانی وزنه برداری، اتفاقات این رشته را مورد نقد قرار داد و تصریح کرد: متاسفانه در فاصله دو ماه تا آغاز المپیک شرایط کسب سهمیه تغییر می کند و این وضعیت نامناسب فدراسیون جهانی وزنه برداری را نشان می دهد که امیدوارم هر چه سریعتر شرایط باثبات مدیریتی در این فدراسیون حاکم شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از زحمات مسئولین فدراسیون وزنه برداری تشکر کرد و اظهار داشت: امیدوارم باز هم وزنه برداری ایران شادی را به خانه های مردم بیاورد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری ایران بازی های المپیک علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان| گلایه‌های قهرمان وزنه‌برداری آسیا از بی‌توجهی مسئولان/ بعد از کسب مدال کسی سراغم را نگرفت

کیژان مقصودی، ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان کشور یکی از ورزشکاران کردستانی است که دو مدال نقره و یک مدال برنز رده سنی جوانان و برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا ۳ مدال برنز بزرگسالان کسب کرده اما این‌روزها مورد بی‌توجهی مسئولان قرار گرفته است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3056080 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دختری که فقط با دو سال ورزش به المپیک رسید؛ شرمینه چهل امیرانی! | مسافران پاریس
  • حمایت فدراسیون والیبال از برنامه‌های کادرفنی
  • ورزش ایران در سال ۱۴۰۲؛ از هانگژو تا تغییر وزیر
  • آذرپیرا و امامی شانس المپیکی شدن دارند/شرایط سخت کامران در ۹۷
  • امیرحسین زارع به دنبال طلای پاریس؛ آرام باشید، پادشاه اینجاست! | سهمیه های المپیک
  • جام جهانی تایلند، آخرین راه نجات وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران
  • ۱۴۰۲ برای ورزش شنا پررونق بود/ چشم‌انداز کسب سهمیه المپیک در سال ۱۴۰۳
  • کردستان| گلایه‌های قهرمان وزنه‌برداری آسیا از بی‌توجهی مسئولان/ بعد از کسب مدال کسی سراغم را نگرفت
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم
  • علی داودی: مطمئنم در پاریس مدال می‌گیرم