Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در نشست شورای اداری استان تهران، همکاری تمامی مشترکان برق در پایتخت را برای گذر از تابستانی بدون خاموشی، ضروری دانست. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در حاشیه نشست شورای اداری استان تهران با تاکید بر این که سال جاری با توجه به شرایط اقلیمی و کاهش بارندگی‌ها، علاوه بر کاهش توان تولید نیروگاه‌های برق‌آبی، گرمای زودرس هوا را نیز به دنبال داشته و این مهم باعث شده مدیریت مصرف انرژی در فصل بهار و تابستان 1400 اهمیتی دوچندان پیدا کند، یادآور شد: شیوع بیماری کرونا و روند فرسایشی یک سال گذشته ناشی از این بیماری نیز منجر به افزایش اهمیت مقوله تامین انرژی پایتخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین توجه به این نکته را ضروری دانست که تهران با دارا بودن بیش از 4.5 میلیون مشترک، سهم قابل توجهی در بار مصرفی شبکه توزیع برق کشور دارد و عملکرد هموطنان و مشترکان تهرانی در حوزه مصرف انرژی می‌تواند بر کل کشور تاثیرگذار باشد.

صبوری افزود: به همین دلیل با پیش‌بینی این شرایط، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سال گذشته اقدامات متعددی را به منظور کاهش بار ساعات پیک در دستور کار خود قرار داده است. برنامه‌های وسیع فرهنگی و آموزشی در فضای مجازی و رسانه‌های جمعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغاتی شهری در هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور آگاه سازی هموطنان، امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری با ادارات، صنایع و مشترکان بزرگ به منظور کاهش بار مصرف در ساعات اوج بار با استفاده از روش‌هایی همچون بهره‌گیری از مولدهای خودتامین، انرژی خورشیدی، تغییر دمای سامانه‌های سرمایشی، کاهش روشنایی‌های غیرضروری، بهینه سازی موتورخانه‌ها و اجرای طرح‌های متعدد فنی در راستای بهینه‌سازی تاسیسات و شبکه توزیع برق تهران همچون تعویض کل شبکه هوایی سیمی تهران با کابل‌های خودنگهدار از جمله این روش‌ها است.

وی همچنین مبارزه با انشعاب‌های غیرمجاز و مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز را از دیگر اولویت‌های در حال اجرا دانست و گفت: در همین راستا در هفته گذشته یک مزرعه بزرگ ارز دیجیتال در منطقه برق مولوی و دو مزرعه دیگر در محدوده عملیاتی منطقه برق افسریه شناسایی شد که با هماهنگی با مقامات قضایی و انتظامی این مراکز جمع آوری شدند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این زمینه دستورالعمل‌های وزارت نیرو به تمامی ادارات تهران ابلاغ شده و تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند میزان مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته در ساعات اداری حداقل به میزان 50 درصد کاهش دهند که در این زمینه عملکرد تمامی  ادارات با توجه به نصب کنتورهای هوشمند در سال‌های گذشته به صورت لحظه‌ای از مرکز پایش این شرکت، رصد شده و 250 تیم ارزیاب نیز به صورت میدانی عملکرد این دستگاه‌ها را بررسی خواهند کرد و در صورت عدم همراهی و توجه به این دستورالعمل‌ها، برق اداراتی که در این زمینه همکاری نکنند قطع خواهد شد. همچنین استفاده از کولر گازی در ادارات تهران تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی اضافه کرد: امسال نیز همچون سال گذشته با بهره گیری از فناوری اینترنت اشیا، دمای سامانه های سرمایشی ادارات هدف، از راه دور توسط کارشناسان این شرکت، رصد و تنظیم خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توانیر توانیر شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام شرکت هرمی هیونت و بازداشت 26 عضو آن خبر داد.   به گزارش ایسنا، سردار  علی‌ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مدتی قبل مرد جوانی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که از چند ماه پیش برادرش به قصد کاریابی در فضای مجازی جستجو کرده و با آگهی استخدام در یک شرکت دولتی مواجه شده است. او پس از آشنایی با این فرد با تماس‌های مکرر نامبرده با امید یافتن شغلی مناسب برای گزینش و استخدام مواجه شده و از این رو به تهران رفته است. اما مدتی بعد برادر شاکی فیلمی برایش ارسال کرده که در آن چند مرد جوان او را مورد ضرب و شتم قرار داده و در ازای آزادی او درخواست مبلغ 190 میلیون تومان کرده بودند.   وی با بیان اینکه شاکی برای نجات جان برادرش، مبلغ مذکور را تهیه و به حساب فردی ناشناس واریز کرده است، گفت: اما پس از واریز مبلغ دیگر خبری از برادر شاکی نشده و همین موضوع نیز سبب طرح شکایت او نزد پلیس شده است.    رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه بهتر بود که شاکی در همان زمان دریافت فیلم  و قبل از واریز هرگونه وجه به پلیس مراجعه و شکایت می‌کرد، گفت: بررسی ماموران نشان داد که فیلم موردنظر ساختگی بوده و در واقع برادر شاکی با این شیوه از او کلاهبرداری کرده است. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد که 26 مرد با ایجاد یک شبکه هرمی تحت عنوان شرکت هیونت و به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان ر اغفال و جذب کرده و برای دریافت پول از خانواده آنها اقدام به ساختن فیلم جعلی ضرب و جرح و گروگانگیری کرده‌اند.   ولیپور گودرزی ادامه داد:‌ با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را در خیابان انقلاب تهران مورد شناسایی قرار دادند. در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و ماموران پس از اخذ مجوز عملیات به مخفیگاه این افراد رفته و متهمان را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.   وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت «هیونت» اعتراف کردند.   رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای تمامی اعضای این شرکت هرمی خبر داد و گفت: تحقیقات برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر این پرونده ادامه دارد و متهمان نیز برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در مرکز تهران
  • مصرف روزانه بنزین مازندران ۵ میلیون لیتر است
  • ۷۵۰ تن گوشت بصورت روزانه در استان تهران توزیع می شود
  • واکنش استاندار تهران به صفوف غرفه‌های عرضه گوشت تنظیم بازار
  • بازدید سرزده بازرس کل از شرکت توزیع برق تهران بزرگ
  • دولت در سال جدید به کاهش تورم و گرانی‌های افسارگسیخته توجه کند
  • کشف ۷۲۷ دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز در شیراز
  • کاهش سرقت‌های خرد در استان قم
  • مقاومت سکه در کانال ۳۷ میلیون تومان
  • اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی روستایی در مناطق دارای تنش استان بوشهر