Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بعد از بازی دیشب استقلال و پرسپولیس، پست وزیر ارتباطات در خصوص ستاره‌های آسیایی استقلال حاشیه ساز شد و فرهاد مجیدی واکنش تندی به این ماجرا داشت. بسیاری از پیشکسوتان استقلال هم در این ماجرا از فرهاد حمایت کردند.

حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق استقلال هم نسبت به انتشار این پست به وزیر جوان با همان ادبیات آشنای خودش کنایه زده: «دیدن ستاره های استقلال بزرگواری نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال امیر قلعه نویی استقلال امیر قلعه نویی خبر ویژه گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل جدید تیم‌های ملی فوتبال با حضور وزیر ورزش + فیلم و عکس

هتل جدید تیم‌های ملی فوتبال با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال در کمپ تیم‌های ملی افتتاح شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هتل پنج ستاره جدید تیم‌های ملی فوتبال صبح امروز (شنبه) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و دستیارانش، حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان، رؤسای کمیته‌های فدراسیون فوتبال و ... در کمپ تیم‌های ملی افتتاح شد.

در ادامه وزیر ورزش همراه تاج و قلعه‌نویی از اتاق‌های هتل، رستوران و دیگر قسمت‌های هتل پنج ستاره تیم‌های ملی بازدید کردند.

هاشمی: دولت مصمم به بازسازی ورزشگاه آزادی است

.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • استارت تیم ملی در ساختمان پک/ حضور ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند در کنار ملی پوشان+تصاویر
  • این بار قلعه‌نویی از استقلال خوزستان بازیکن دعوت کرد!
  • چشمی: بازیکنان استقلال واقعا خسته بودند/ به تصمیم قلعه‌نویی احترام می‌گذارم
  • تصویر/ کنایه آذری جهرمی به توئیت جلیل محبی
  • ستاره‌های مورد علاقه قلعه‌نویی در نبرد تن به تن!
  • کنایه دوباره عنایتی به نکونام پیش از جدال با پرسپولیس
  • افتتاح هتل جدید تیم‌های ملی فوتبال با حضور وزیر ورزش + فیلم و عکس
  • اعتراف کنایه آمیز یک پرسپولیسی؛ ضعیف ترین استقلال با این روش نکونام قهرمان می شود