Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@11:48:04 GMT

استیلی: پرسپولیس مقابل استقلال خوب نبود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۳۸۰

استیلی: پرسپولیس مقابل استقلال خوب نبود

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم با وجود اینکه عملکرد خوبی برابر استقلال نداشت اما سه امتیاز با ارزش را به دست آورد. 

به گزارش مشرق، حمید استیلی درباره عملکرد پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: یک بازی پرتنشی را شاهد بودیم و به لحاظ این‌که موقعیت های زیادی به دست نیامد نمی‌توانیم درباره مباحث فنی بازی صحبت کنیم اما در روزی که پرسپولیس خیلی خوب نبود سه امتیاز با ارزش را به دست آورد تا از کورس قهرمانی با سپاهان جا نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خیلی مهم است در روزی که تیم خوب نباشد اما بازی را ببرد. این به تفکر تیمی و حرفه‌ای بودن بازیکنان بر می‌گردد. در این بازی وحید امیری و میلاد سرلک از بهترین نفرات پرسپولیس بودند البته که سایر بازیکنان هم به حد خودشان خوب بودند. اما این دو بهتر از سایرین عمل کردند. 

وی در ادامه اظهار کرد: خاصیت بازی آنقدر بالا بود که پرسپولیس 50 درصد عملکرد خوبش در لیگ قهرمانان آسیا را هم به نمایش نگذاشت یعنی مثل گذشته نتوانست به خوبی توپ را از سمت چپ و راست به جریان بیندازد و کارهای ترکیبی انجام دهد. تاکتیک پرسپولیس در داربی بیشتر بر مالکیت توپ بود. البته با آمدن میلاد سرلک در نیمه دوم شرایط پرسپولیس بهتر شد یعنی در ضد حملات پرسپولیس تیم بسیار زهرداری نشان داد. در نیمه دوم با وجود این که تیم حریف پاس های بلندی انجام می‌داد اما خط دفاع پرسپولیس به خوبی کار کرد و به غیر از یکی دو فرصت فرصت چندانی به حریف نداد. 

بیشتر بخوانید:

یک پرسپولیسی و یک استقلالی عامل اصلی درگیری‌

سرمربی سابق پرسپولیس به عملکرد خوب این تیم در دو دیدار سپاهان و استقلال اشاره کرد و گفت: بعد از لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس با دو رقیب بسیار قدرتمند بازی کرد به اعتقاد من پرسپولیس در دیدار با سپاهان از نظر بازی عملکرد بهتری داشت اما در آن دیدار یک امتیاز گرفت که بسیار با ارزش بود و در دیدار مقابل استقلال هم سه امتیاز به دست آورد. چهار امتیاز از دو بازی آن هم در دو دیدار بسیار مهم برای پرسپولیس مطلوب و خوب است. مطمئنا بعد از برد داربی شرایط بازیکنان بهتر خواهد شد چون پیروزی در داربی روحیه تیم را بهتر می‌کند. الان پرسپولیس راحتر بازی‌های آینده را دنبال می‌کند تا پنجمین قهرمانی پیاپی خود را به دست بیاورد. پرسپولیس خیلی باید دقت کند که در این شرایط به راحتی امتیاز از دست ندهد. 

استیلی در ادامه درباره حاشیه‌های انتهای بازی گفت: در آن صحنه اتفاقات ناخوشایندی دیدیم البته من معتقد هستم داور به اشتباه فرشاد فرجی را اخراج کرد چون او در آن صحنه کاری انجام نداده بود. این که بازیکنان درون زمین دایم به داور اعتراض می‌کنند به خودشان بر می‌گردد اگر داور مقتدرانه تر عمل کند و اجازه ندهد کسی به او اعتراض کند قطعا می‌تواند به خوبی بازی را کنترل کند.

وی افزود: ما داورانی مثل آقای ترکی و یا فغانی داشتیم که کسی جرات نمی‌کرد به سمت‌شان برود و اعتراض کنند. اگر در بازی‌های بین‌المللی هم ببینید داوران با این‌که ضعیف قضاوت می‌کردند اما آنقدر اقتدار داشتند که کسی به خودش اجازه نمی‌داد به سمت داور برود و اعتراض کند. هیچ نیمکتی و یا بازیکنی اجازه ندارد به داور اعتراض کند چون با محرومیت‌های جدید مواجع می‌شود. در برخی بازی‌ها شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم کمیته انضباطی باید مقتدرانه تر و بدون هیچ مماشاتی رای صادر کند تا کسانی که به خود اجازه می‌دهند جو را متشنج کنند با محرومیت‌های سنگین مواجه شوند مجازات با جرمی که انجام می‌شود باید همخوانی داشته باشد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین تیم فوتبال پرسپولیس حمید استیلی دربی 95 استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر

تیم های مهمان بالاخره خودی نشان دادند و امروز شاهد شکست دو تیم میزبان بودیم. 

طرفداری | بامداد چهارشنبه به وقت تهران، 3 بازی در پلی آف NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این سه بازی حساس رقم خورد. 

مینه سوتا تیمبروولوز 105-93 فینیکس سانز (2-0 به سود تیمبروولوز)

جیدن مک دنیلز احتمالا بهترین بازی دوران حرفه ای خودش را انجام داد تا تیمبروولوز یک مشت دیگر به سانز بزند. مک دنیلز بهترین عملکرد امتیازآوری خودش در پلی آف را با 25 امتیاز ثبت کرد و هنگامی که بازیکنان سانز را دفاع می کرد، فیلدگل آنها را به زیر 30 درصد رساند. تیمبروولوز نشان داد که برای بردن سانز به عملکرد همیشه عالی آنتونی ادواردز نیاز ندارد؛ انت تنها 15 امتیاز کسب کرد و گرگ ها با درخشش 18 امتیازی مایک کانلی و رودی گوبر، به فینیکس اجازه خودنمایی ندادند. مینه سوتا برای دومین بار در تاریخ فرنچایز خودش با نتیجه 0-2 در یک سری پیش افتاده است و با دست پر برای بازی های سوم و چهارم به فینیکس سفر می کند. بیگ تری سانز در این بازی 18 از 45 شوت زد! 

میلواکی باکس 108-125 ایندیانا پیسرز (1-1 مساوی)

پاسکال سیاکام به عنوان باتجربه ترین بازیکن تیمی که در پلی آف بی تجربه است، دارد به بهترین شکل ممکن کار خودش را انجام می دهد و به پیسرز کمک می کند. ستاره سابق رپترز در خانه میلواکی باکس بهترین بازیکن زمین بود و 37 امتیاز گرفت. دیمین لیلرد در این بازی هم نیمه اول فوق العاده ای داشت (26 امتیاز از 34 امتیاز) اما این بار ایندیانا پیسرز بازی را به سود خودش تمام کرد. پیسرز با روحیه و شرایطی عالی، آماده میزبانی از باکس در ایندیانا می شود. یانیس آنتتوکومپو در این بازی هم به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند. 

دیمین لیلرد در نیمه اول های پلی آف امسال 61 امتیاز گرفته و در نیمه دوم ها، تنها 8 امتیاز!  بهترین عملکرد امتیازآوری این فصل در پلی آف، 37 و 36 امتیاز بوده که هر دو به پاسکال سیاکام اختصاص دارد.  سیاکام اولین بازیکن از زمان ویلت چمبرلین است که پلی آف را با دو بازی 35/10 متوالی شروع می کند. 

لس آنجلس کلیپرز 93-96 دالاس موریکس (1-1 مساوی)

4 بازیکن در ترکیب کلیپرز هستند که اگر همین امروز بازنشسته شوند هم به تالار مشاهیر بسکتبال می روند، با این حال ستاره جوانی در تیم دالاس موریکس بازی می کند که هیچ وقت جلوی کلیپرز پا پس نمی کشد و امروز هم همین گونه بود. 

لوکا دانچیچ و کایری اروینگ این بار از همان ابتدا خوب بودند تا مانند بازی اول، آن اختلاف عجیب و غریب ایجاد نشود. همین شد که حتی با وجود ران خوب کلیپرز در کوارتر سوم، موریکس موفق شد ورق را به سود خودش برگرداند. کوای لنرد در این بازی به میادین برگشت اما عملکرد جالبی نداشت. موریکس به سری برگشت و حالا آماده می شود تا در خانه، بازی های سوم و چهارم را مقابل کلیپرز برگزار کند. 

لوکا دانچیچ کارش را با آمار 32/6/9 به پایان رساند، تا این لحظه از دوران حرفه ای او، تنها مایکل جردن آمار میانگین امتیاز بهتری در پلی آف دارد!  لوکا در 30 بازی پلی آف اول دوران حرفه ای خودش، آمار میانگین 32.5/9.3/7.8 ثبت کرده است، این استت لاین برای لبران جیمز 27.6/8.2/7.1 است.  از عملکرد پی جی واشینگتن غافل نشوید؛ موریکس برخلاف بازی اول آپشن سوم حمله داشت و پی جی 18/6 روی فیلدگل 50% ثبت کرد. 

براکت پلی آف 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟