Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران جام آزادگان تیم فوتبال پارس جنوبی جم از سد تیم هوادار تهران گذشت و اکنون این تیم با ۱۰ پیروزی در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، تیم فوتبال پارس جنوبی که برای صعود به رقابت‌های لیگ‌برتری تلاش می‌کند در رقابت‌های لیگ دسته یک با فراز و نشیب‌های مختلفی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پارس جنوبی‌جم در 24 بازی گذشته 10 برد 5 مساوی و 9 باخت در کارنامه خود ثبت کرده و این درحالی است که در این بازی‌ها جمی‌ها 29 گل وارد دروازه‌های حریف و 25 گل هم دریافت کرده‌اند.

تفاضل گل تیم پارس جنوبی‌جم 4 گل است که اکنون با 35 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران جام آزادگان قرار دارد.

با توجه به رأی کمیته انضباطی در خصوص محرومیت باشگاه پارس جنوبی از میزبانی در شهر جم، مسابقه 2 تیم پارس جنوبی جم و هوادار تهران در  هفته بیست وچهارم در ورزشگاه شهید مهدوی شهر بوشهر برگزار شد.

پارس جنوبی در این بازی تعداد پیروزی‌های خود را دور رقمی کرد و با 35 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت، تیم هوادار هم با 37 امتیاز در جایگاه قبلی باقی ماند و همچنان می‌تواند در هفته‌های بعدی برای صعود به لیگ برتر تلاش کند.

تیم پارس جنوبی جم در دیدار با تیم شاهین شهرداری بوشهر بازی خوبی ارائه کرد اما به سبب عدم استفاده از موقعیت‌ها موفق به گل‌زنی نشد ولی در بازی شامگاه جمعه در هفته بیست و چهارم رقابت‌های باشگاه‌های دسته اول این تیم میزبان تیم هوادار تهران در ورزشگاه شهید مهدوی شهر بوشهر بود.

در همان دقایق ابتدایی بازی، تیم پارس جنوبی جم  توانست دروازه تیم هوادار را باز کند این گل در دقیقه 3 توسط سید سجاد موسوی به ثمر رسید.

در ادامه تیم هوادار برای جبران گل خورده ایجاد موقعیت کرد اما تیم پارس جنوبی با محافظت از دروازه اجازه نداد نتیجه بازی تغییر کند.  

لیگ دسته اول فوتبال| برتری فجر سپاسی در دربی شیراز، شکست خیبر و توقف ملوان

لیگ دسته اول فوتبال| چوکا در غیاب پاشازاده، صدرنشین را متوقف کرد تغییر زمان 4 دیدار لیگ دسته اول فوتبال به‌خاطر همزمانی با دربی

قضاوت این دیدار را امید سعیدفر به همراه کمک‌های خود حمید سبحانی و مهدی شفیعی برعهده داشت.

تیم پارس جنوبی جم با این برد 35 دارای امتیاز شد و به رده هفتم جدول صعود کرد و تیم هوادار تهران نیز با 37 امتیاز در رده پنجم جدول ایستاد.

تیم پارس جنوبی جم با هدایت محمد نصرتی تا پایان هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول با 32 امتیاز در رده هشتم قرار داشت و روز گذشته میزبان رضا عنایتی و شاگردانش در تیم هوادار بود که توانست 3 امتیاز این بازی کسب کند.

انتهای پیام/190/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم پارس جنوبی جم امتیاز در رده هوادار تهران لیگ دسته اول هفته بیست تیم هوادار هفتم جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد به همت ۱۲ هزار نفر از کارکنان این مجموعه، پارسال بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی تولید شد.

به گزارش شانا، احمد باهوش با تبریک به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

>>> بیشتر بخوانید؛

از افزایش جذب سرمایه تا قراردادهای تازه با دانش‌بنیان‌ها؛ مجتمع گاز پارس جنوبی در سالی که گذشت

وی در ادامه به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، کارگران ارزشمند، متخصصان و کارکنان ارتش بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی برای پیشرفت اقتصادی کشور برنامه‌ریزی و امسال بهترین دستاوردها را در مسیر عزت و سربلندی کشور ثبت می‌کنند.

باهوش یادآور شد: همسو با اهداف راهبردی، با انجام آموزش‌های لازم به‌منظور افزایش سطح دانش و توانمندسازی کارگران مجتمع در بخش‌های مهم شغلی اچ‌اس‌ئی، بازرسی فنی، بازرگانی، برق و ابزار دقیق، تعمیرات مکانیک، کارگاه مرکزی، خدمات انسانی و سرمایه انسانی بهترین عملکرد در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • مانا حسینی در جایگاه هفتم پرتاب نیزه
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است