Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی دستور داد فرمانداری ها و بخشداری ها با ورود به تمامی مناطق روستایی، آمار افرادی که بالای ۸۰ سال بوده و اطلاعات آن ها به صورت خود اظهاری اعلام نشده را به صورت میدانی احصاء کنند.

محمدعلی شجاعی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: حدود چهار هزار نفر از جمعیت ۹ هزار و ۵۰۰ فرد بالای ۸۰ سال در استان هنوز واکسن نزده و پاسخ تلفن همکاران وزارت بهداشت را نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد تعداد بسیاری هستند و عدم پیگیری برای تزریق واکسن به آن ها می‌تواند در آینده تاثیر منفی در روند واکسیناسیون داشته باشد.

شجاعی همچنین در این جلسه از مردم و کسبه استان به دلیل همراهی با تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا علی رغم مشکلات اقتصادی تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: خوشبختانه هیچ یک از شهرستان های خراسان شمالی در وضعیت قرمز نیست و با همراهی مردم توانستیم از وضعیت قبلی خارج شویم.

وی افزود: با آغاز پیک چهارم کرونا تعداد موارد بستری در استان افزایش یافت و فشار زیادی به کادر درمان وارد شد.

شجاعی با تقدیر از تلاش های کادر درمان و مدیران استان افزود: خوشبختانه سیر صعودی بیماری کنترل شد و اکنون آمار نشان دهنده سقوط آزاد روند ابتلا در استان است.

وی با تاکید بر اینکه بیماری کرونا، تعطیلی‌بردار نیست ادامه داد: همه ما باید دقت کنیم که استثناء برای رفتار پرخطر قائل نشویم. یک لحظه و یک ساعت کوتاهی می‌تواند سبب ابتلا به کرونا شود.

استاندار به برگزاری انتخابات در استان نیز اشاره کرد و گفت: در برگزاری انتخابات باید دقت بسیار بالایی داشته و به گونه ای عمل کنیم که ضمن کنترل شرایط، مردم نیز پای صندوق بیایند اما خانواده ای دچار مصیبت نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالی ستاد کرونا همه باهم علیه کرونا خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه