Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:12:19 GMT

شهر توریستی کاشان از خانه معلم محروم است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۸۸۱

شهر توریستی کاشان از خانه معلم محروم است

گروه استان‌ها- نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ضمن تاکید بر لزوم احداث خانه معلم با مشارکت خیران گفت: شهر توریستی کاشان از خانه معلم محروم است. - اخبار استانها -

سیدجواد ساداتی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش در زمینه اقدامات در حوزه این نهاد خدمتی اظهار داشت: بر اساس همت بلند خیر عِلی لاجوردی مقرر شده است تا درمانگاه فرهنگیان کاشان تجهیز شود به نحوی که این درمانگاه در وسعتی به متراژ پنج هزار متر مربع احداث می‌شود و امکانات و تجهیزات درمانگاهی لازم در این زمینه تامین می‌شود و درمان فرهنگیان در این مرکز درمانی نیز رایگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن انتقاد از عدم احداث خانه معلم کاشان با وجود توریستی بودن شهرستان کاشان افزود: علی رغم اینکه شهر کاشان یک شهر توریستی و گردشگری هست و معلمان فراوانی به این شهر رفت و آمد دارند اما از امکان برخوداری از یک خانه معلم محروم مانده است و بر همین اساس مقرر شد طرح توجیهی اولیه توسط آموزش و پرورش اصفهان آماده شود تا بر اساس آن صندوق ذخیره فرهنگیان کار تکمیل طرح را به انجام برساند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به پروژه ملی و خیرساز استخر ویژه فرهنگیان به همت خیر خانواده کتابچی ابراز داشت: این استخر دارای استانداردهای بین المللی در حوزه ورزش شنا هست که سال‌هاست نیمه کار مانده است.

اصفهان‌|خانه معلم، مدرسه مجازی؛ فرهنگیان در مبارزه با کرونا این‌گونه می‌جنگند+ تصاویرآمادگی 11 هزار مدرسه و 398 خانه معلم برای اسکان نوروزی فرهنگیان/ اعلام زمان رزرو اینترنتیهمدان| خانه معلم تویسرکان به بخش خصوصی واگذار شود

وی گفت: مقرر شده است ظرف یک هفته مدیر دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش توافق سه جانبه‌ای را بین خیر، سازمان توسعه و نوسازی مدارس آقای رخشانی مهر و آقای الهیار ترکن مدیر توسعه منابع آموزش و پرورش تنظیم شود تا هزینه هیا باقیمانده به مبلغ 50 میلیارد تومان تهیه شود.

ساداتی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به بررسی وضعیت جوجه یک روز در کشور تصریح کرد: با برپایی جلسات در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی مشکلات در حوزه تولید گوشت مرغ بررسی و مقرر شده است تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت پذیرد.

وی ضمن اشاره به تشکیل جلسات در راستای بررسی نرخ جدید گندم تاکید کرد: لازم است رابطه آن با محصولات انتهای زنجیره بررسی شود و بر همین اساس این موضوع با وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت بررسی شده است.

انتهای پیام/801/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش ضمن اشاره خانه معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران + فیلم

کاشان را به هنر، فرهنگ و معماری می‌شناسیم و در بسیاری از خانه های تاریخی ایران که در این استان واقع شده است می توان این سه عنصر را به وضوح مشاهده کرد. از مجموعه آثار مرتبط با معماری قدیم، آنچه که گردشگران بیشتر مجذوب آن می شوند، خانه‌های باستانی هستند که در اینجا می توانید ویدیویی از این خانه ها ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران + فیلم
  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند