Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@00:22:16 GMT

ذوالنور: به خاطر تهمتی که زدم حلالیت می طلبم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۴۰۲

ذوالنور: به خاطر تهمتی که زدم حلالیت می طلبم

حجت الاسلام ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در کانال رسمی خود بابت تهمتی که به سعید جلیلی زده بود، عذرخواهی کرد.

ذوالنور نقل قولی از شهید سلیمانی در نقد مدیریت سعید جلیلی را بیان کرده بود که صحت نداشت.

متن پیام حجت الاسلام ذوالنوری بدین شرح است: فایل صوتی منتشر شده  مربوط به چندین سال پیش و دوره ای است که جناب دکتر جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بوده اند و آن مطالب در یک جمع خصوصی چالشی چند نفره بوده، که فرد مغرضی بر خلاف رسم امانت و تقوی ضبط و اکنون منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالب فایل مذکور، صرفا نقل قول بوده نه قضاوت اینجانب. در همان جمع محاسن و نقاط قوت فراوان ایشان را هم بیان کرده ام ولی فتنه گران مطالب را گزینشی منتشر کرده اند. جناب دکتر جلیلی را از ذخائر، سرمایه ها و افتخارات کشور می‌دانم و عمیقا به ایشان ارادت و اعتقاد قلبی دارم. وچنانچه بی تقوایی و شیطنت خناسان در ضبط و پخش مطالبی قدیمی، خدشه ای به چهره خدوم و مشعشع ایشان وارد ساخته است، از جنابشان پوزش می‌طلبم./مشرق

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899007

دیگر خبرها

  • یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟