Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@02:16:57 GMT

فتونیوز/تدابیر رئیس قوه قضائیه باعث اشتغال هزاران بیکار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۴۴۱

فتونیوز/تدابیر رئیس قوه قضائیه باعث اشتغال هزاران بیکار شد

شیخی، کارشناس اقتصادی گفت: تدابیر رئیس قوه قضائیه باعث احیای هزار کارخانه و بنگاه تولید و اشتغال هزاران بیکار شد. رئیسی برای حل مشکلات اقتصادی برنامه دارد و با شناختی که از امور دارد، می‌تواند مرد شماره یک برای مبازه با فساد باشد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخی، کارشناس اقتصادی گفت: تدابیر رئیس قوه قضائیه باعث احیای هزار کارخانه و بنگاه تولید و اشتغال هزاران بیکار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی برای حل مشکلات اقتصادی برنامه دارد و با شناختی که از امور دارد، می‌تواند مرد شماره یک برای مبازه با فساد باشد. آیت الله رئیسی به کلیه منافذ، مراکز، محافل و عوامل فساد آشنایی دارد، لذا می توانند با بکار گرفتن زنجیره‌ی برخورد سلبی با اوضاع بد اقتصادی اجتماعی نواقص موجود عمل ایجابی بقیه نامزدها که از این ویژگی برجسته برخوردار نیستند، تکمیل کنند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند

سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سخنرانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشورهای آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از ۳۰ کشور آفریقایی برگزار شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: فرآوری معادن در آفریقا بسیار مهم است و جمهوری اسلامی در این زمینه دانش دارد و می‎‌تواند به فرآوری معادن کمک کند.

وی افزود: کشت فراسرزمینی از دیگر ظرفیت‌های مهم است، تأمین مواد اولیه با قیمت مناسب می‌تواند برای همه فعالان اقتصادی و مراکز تولیدی از سوی آفریقا صورت گیرد.

این خبر درحال تکمیل است…

کد خبر 748038

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • رئیسی: همکاری‌ها برای بی‌اثر کردن دشمنی‌ها علیه دو ملت ایران و سریلانکا باید تقویت شود
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی