Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر اعلام سازمان بهزیستی کشور با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته واکسیناسیون ۸۰ درصدی سالمندان و پرسنل مراکز نگهداری سالمندان به پایان رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سازمان بهزیستی کشور درباره آخرین آمار واکسیناسیون مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی  اعلام کرد: کل واکسیناسیون انجام شده مراکز سالمندان اعم از افراد مقیم و پرسنل مراکز سالمندان تا روز جمعه (24 اردیبهشت ماه) 16 هزار و 841 نفر (80 درصد افراد مقیم و پرسنل مراکز سالمندان)، واکسیناسیون سایر گروه‌ها اعم از افراد دارای معلولیت و افراد دارای اختلالات روانی 13 هزار و 540 نفر (27 درصد افراد مقیم و پرسنل این‌گونه مراکز) و واکسیناسیون تمام مراکز توانبخشی و مراقبتی اعم از سالمندان و افراد دارای معلولیت 30 هزار و 381 نفر (42.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصد مراکز توانبخشی و مراقبتی) انجام شده است.

همچنین این سازمان تأکید کرد: در مقایسه تطبیقی استان‌ها، بیشترین واکسیناسیون انجام شده به ترتیب مربوط به استان مازندران با 74.3 درصد، استان یزد 72.5 درصد، استان لرستان 62.8 درصد و استان اردبیل 62 درصد است. کمترین میزان واکسیناسیون انجام شده به ترتیب مربوط به استان قم 13 درصد، خراسان جنوبی 14.5 درصد، زنجان 16.5 درصد و گلستان 17 درصد است.

همچنین چهار استان هنوز واکسیناسیون مرحله دوم را شروع نکرده‌اند که از آن جمله خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم و کرمانشاه اشاره کرد.

نحوه پرداخت فطریه از طریق کمیته امداد و بهزیستی چگونه است؟روش‌های پرداخت فطریه به بهزیستی اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی پرسنل مراکز انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده ملزومات دارویی، گفت: طی سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید