Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه stats and stripes آمریکا نوشت، ایالت آلاباما کمپین مبارزه با خودکشی در میان کهنه سربازان آمریکایی راه اندازی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المعلومه، در این گزارش آمده است، پس از اینکه آمار‌ها نشان داد کهنه سربازان آمریکایی بیشتر از سایر نظامیان در معرض خطر خودکشی قرار دارند، فرماندار ایالت آلاباما و دیگر مسوولان این ایالت کمپین مبارزه با خودکشی این کهنه سربازان را راه اندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، فرماندار ایالت آلاباما، کمیساریای امور کهنه سربازان و نمایندگان این ایالت و دیگر مسوولان این کمپین را راه انداختند و هدف آگاهی بخشی به کهنه سربازان و دور نگه داشتن آن‌ها از استرس و افسردگی و خودکشی است.

کمیساریای امور کهنه سربازان آمریکایی گفت: شیوع ویروس کرونا کار را برای ما بدتر کرده است و ما نگران هستیم، داستان‌هایی از کهنه سربازان شنیدیم که نشان می‌دهد انزوای اجتماعی تشویش و افسردگی را بیشتر کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز پیش از این نوشته بود، با وجود تلاش‌های پنتاگون میانگین خودکشی سالانه رو به افزایش است. لینک کوتاه: asriran.com/003I1e

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کهنه سربازان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!

ناچو فرناندس، کاپیتان باشگاه رئال مادرید در مورد مقصد بعدی‌اش تصمیم گرفت. این مدافع کهنه‌کار پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفته و در تابستان امسال به پیوند ۲۳ ساله خود با این باشگاه پایان خواهد داد. به نظر می‌رسید ناچو طبق سیاست رئال مادرید در مورد بازیکنان بالای ۳۰ سال تمدید یک ساله قراردادش را امضا کند اما از انجام این کار خودداری کرد.

فصل گذشته به او وعده نقشی پررنگ در ترکیب اصلی داده شده بود اما وضعیت در چند ماه اخیر تغییر کرده، و رابطه او با کارلو آنچلوتی نیز تعریفی ندارد. گفته می‌شود که این مدافع میانی باتجربه از مدت زمان بازی و تصمیم برای تعویضش در تساوی ۲-۲ لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن‌مونیخ عصبانی است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده در مارکا، ناچو علاقه‌ای به انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی ندارد و همچنان بر انتقال به MLS در آمریکای شمالی متمرکز است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • (ویدئو) سیل و فروریختن یک سد در جنوب برزیل
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند