Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید جلیلی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شد.

قدس انلاین: سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آخرین ساعات مهلت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری داوطلب این میدان شد.

جلیلی هم در دو انتخابات ۹۲ و ۹۶ نامزد بود و در انتخابات سال ۹۶ به نفع سید ابراهیم رئیسی کنار رفت. این بار اما او پس از حضور رسمی رئیسی در انتخابات ثبت نام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۸ سال گذشته، کشور را با نمایش اداره کردند
وی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری،  گفت: امیدوارم این انتخابات، انتخاباتی پرشور و بی اضطراب باشد یعنی عرصه‌ای باشد برای آنکه مردم با نامزدها به خوبی آشنا شوند. در انتخابات مردم باید اقناع شوند نه اغوا.  

وی با اشاره به اینکه مردم باید خودشان فضای انتخابات را اداره کنند، افزود: رقابت های انتخابات باید ناظر بر مساله های اساسی کشور باشد. این بسیار حائز اهمیت است.  شما باید بتوانید در میان مسائل مختلف کشور، مساله های مهم و اولویت های اصلی را تعیین کنید.  

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در فضای انتخابات نباید مسائل موهوم، جای مسائل اصلی را بگیرد.

جلیلی افزود: نامزدها باید فرجام برنامه های خود را برای مردم مشخص کنند. لفاظی های ضعیف و بی اعتبار نباید بر برنامه محوری غلبه کند.

وی با بیان اینکه کشور را با نمایش نمی توان اداره کرد، گفت: ۸ سال گذشته این تجربه را به خوبی نشان داد. برخی نمایش ها اگر ریشه در واقعیت نداشته باشد مشکلی را حل نمی کند.

تکمیل می شود...

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سعید جلیلی ثبت نام در انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم

«نون.خ ۵» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم می‌زند. شب گذشته  حال و هوای زندگی کولبران به تصویر کشیده شد و شما می توانید بخش هایی از آن را مشاهده کنید.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است و در نظر سنجی اخیر رسانه ملی به عنوان پربازدیدترین سریال معرفی شد. 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟