Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@02:02:19 GMT

سنگ تمام مهاجم لیگ برتری برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۵۵۶۴

سنگ تمام مهاجم لیگ برتری برای پرسپولیس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهاجم پرسپولیسی تیم فوتبال پیکان گفت، این تیم در دیدارهای پیش رو با انگیزه به میدان خواهد رفت تا در حق تیم‌های دیگر ظلم نشود.

امیر روستایی درباره وضعیت مصدومیتش گفت:

قبل از بازی با تراکتور یک مصدومیت جزئی داشتم و پزشکان صلاح دیدند که بازی نکنم. الان اما وضعیت خوبی دارم و چند روزی است که در تمرینات گروهی شرکت می‌کنم و مشکل خاصی هم برای بازی با سایپا ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره دیدار تیمش برابر سایپا هم اظهار داشت:

سایپا تیم خوبی است که برای فرار از پایین جدول تلاش می‌کند و چند بازیکن باتجربه هم دارد. این یک بازی سنگین برای ماست، اما هدف پیکان چیزی جز گرفتن سه امتیاز بازی نخواهد بود. اگر به سایپا ببازیم موقعیت خودمان هم در جدول خطرناک می‌شود، به همین دلیل انگیزه زیادی داریم تا این بازی را ببریم. ما در بازی رفت هم اخراجی دادیم و با بدشانسی بازی برده را با مساوی عوض کردیم. امیدوارم در این بازی برنده شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا جایگاه پیکان باعث نخواهد شد تا این تیم در ادامه بازی‌های لیگ برتر بی‌انگیزه باشد؟»، تصریح کرد:

اصلاً اینطور نیست. این درست است که شانسی برای قهرمان شدن نداریم و خطر سقوط هم تیم ما را تهدید نمی‌کند، ولی در ادامه بازی‌ها دنبال گرفتن بیشترین امتیاز هستیم تا جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم. اگر بی‌انگیزه باشیم به تیم‌های دیگر که برای قهرمانی یا فرار از سقوط می‌جنگند ظلم کرده‌ایم، به همین دلیل باید با بیشترین انگیزه در همه بازی‌ها به میدان برویم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برد این تیم در دربی نیز خاطرنشان کرد:

پرسپولیس مستحق برد بود هر چند که این دربی تنش‌های زیادی داشت. پرسپولیس در لیگ امسال هم قهرمان خواهد شد، چون لایق قهرمانی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان لیگ برتر پرسپولیس امیر روستایی پرسپولیس پرسپولیس تهران پیکان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!

به گزارش ورزش سه، حسین گودرزی مدافع جوان تیم شمس‌آذر در بازی با پیکان گل تماشایی را به ثمر رساند و سه امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد.

او در دقایق پایانی با حضور در محوطه جریمه برتری عددی را در خط حمله برای شمس‌آذر رقم زد و در حالی که تراکم زیادی در محوطه جریمه پیکان وجود داشت پاس مجتبی فخریان را با استپ مناسب مقابل پای چپ خود قرار داد و با نگه تیزبینانه به دروازه پیکان و ضربه بی‌نقصی که زد گل برتری شمس‌آذر را رقم زد.

ویدئو: 331509

گودرزی که در باشگاه نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید شاگرد رضا عنایتی بود مقابل مربی سابق خود نمایش خوبی داشت و در فاز دفاعی هم اجازه نفوذ به وینگر و مدافع راست پیکان نداد و نقش کلیدی در پیروزی شمس‌آذر داشت.

او در این مسابقه چهارمین گل خود را به ثمر رساند و گلزن‌ترین مدافع شمس‌آذر در طول فصل نام گرفت، او پیش از این مقابل استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن گل زده بود.

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه