Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@06:12:35 GMT

اخلاقی: سبک کشتی علیزاده شبیه قاسم رضایی است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۶۴۱۰

پیشکسوت کشتی فرنگی ایران گفت: قاسم رضایی حتی در مدل کشتی علیزاده هم تاثیرگذار بوده است. خبرگزاری میزان - حبیب‌الله اخلاقی مربی تیم ملی فرنگی که همراه با محمد بنا و ناصر علیزاده در آخرین مسابقه گزینشی المپیک در صوفیه حضور داشت، نحوه شناسایی نماینده وزن ۸۷ کیلوی ایران در این رقابت و مسابقات قهرمانی آسیا را چنین عنوان کرد: باید از مربیان سازنده ناصر علیزاده در آمل تشکر کنم، جایی که قاسم رضایی قهرمان بزرگ المپیک ما آنجا حضور دارد و این حضور باعث رشد استعدادی، چون ناصر علیزاده شد، قاسم رضایی حتی در مدل کشتی علیزاده هم تاثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالب کشتی ناصر شبیه قاسم هست، در عین حال نیز نباید از مربیانی که برای علیزاده زحمت کشیدند هم گذشت.

وی ادامه داد: ناصر علیزاده تا ۲۱ سالگی نتوانسته بود در هیچ رویداد بین المللی شرکت کند، اما در لیگ ما با تیم دانشگاه آزاد حضور داشت. باید از فدراسیون و سازمان لیگ به خاطر برگزاری لیگ و همچنین از تیم دانشگاه آزاد و مربی این تیم که ناصر را به کار گرفتند، تشکر کنم. کادرفنی تیم ملی هم به خاطر کشتی‌های خوبی که او در لیگ گرفت و پیروز مبارزه بود، علیزاده را به اردو دعوت کرد. این کشتی‌گیر با تمریناتی که در اردو انجام داد، به مرور پیشرفت داشت و به همین دلیل فرصت حضور در آسیایی قزاقستان به او داده شد که سه کشتی خوب در آلماتی گرفت. هر سه حریفی که علیزاده آن‌ها را شکست داد، دارنده سهمیه المپیک بودند که کشتی گیر ما مبارزه قابل قبولی مقابل آن‌ها داشت.

اخلاقی با تاکید بر اینکه به دلیل عملکرد خوب علیزاده در آلماتی، او برای حضور در مسابقات گزینشی انتخاب شد، خاطرنشان کرد: شانس حضور در آخرین مسابقه کسب سهمیه به ناصر داده شد که در بلغارستان ۵ کشتی گرفت و هرچند سهمیه المپیک نگرفت، اما به مدال برنز رسید و عملکرد خوبی مقابل حریفانش داشت. او حریف سوئیسی که دوم جهان و سوم اروپا بود را طی کشتی یک‌طرفه شکست داد و حریف ژاپنی را هم مغلوب کرد. در کشتی سوم با صربستان برنامه‌ای که خود ناصر علیزاده اصرار داشت اجرایش کند این بود که اخطار اول را بدهد و اخطار دوم را در تایم دوم بگیرد و در خاک فن اجرا کند تا اگر به اجرای فن هم نرسید برنده یک کشتی شود که در این امر ناموفق بود.   بیشتر بخوانید: هادی: فدراسیون کشتی از کدام عدالت حرف می‌زند؟
انتهای پیام/ برچسب ها: حبیب الله اخلاقی کشتی فرنگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حبیب الله اخلاقی کشتی فرنگی ناصر علیزاده قاسم رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد