Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@22:50:19 GMT

مهم‌ترین حوادثی که در ۲۵ اردیبهشت ماه رخ داد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۵۵۵

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست‌وپنجم اردیبهشت ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست‌وپنجم اردیبهشت ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:هیچ سربازی بر اثر کرونا، در مراکز آموزشی فوت نکرده است رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه تا به امروز در مراکز آموزشی نظام وظیفه هیچ موردی از فوت به علت ابتلا به بیماری کرونا را برای سربازانی که به این مراکز اعزام شده اند نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید:کلاه‌برداری‌های در فضای مجازی با پوشش انتخاباتی مراقب کلاهبرداران که با ترفند پویش انتخاباتی از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کنند، باشید.   بیشتر بخوانید:بازداشت سوداگر مرگ در متروی پایتخت رئیس پلیس مترو تهران بزرگ از بازداشت سوداگر مرگ در ایستگاه پایانه جنوب متروی تهران خبر داد.   بیشتر بخوانید:جست و جوی پلیس برای قربانیان احتمالی راننده زانتیا پلیس در جست و جوی قربانیان احتمالی راننده زانتیا سواری است که با تخریب در‌های خودرواش، دختران و زنان را در جاده بهشت زهرا طعمه نقشه شیطانی اش قرار داد.   بیشتر بخوانید:موتور سیکلت سرقتی در خانی آباد توقیف شد فرمانده یگان امداد از دستگیری سارق موتور سیکلت و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت "سرقتی" خبر داد.   بیشتر بخوانید:بازگشت ترافیک پایتخت به روز‌های قبل از ماه رمضان بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ترافیک معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ سنگین است.     انتهای پیام/ برچسب ها: بسته حوادث پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته حوادث پلیس بیشتر بخوانید اردیبهشت ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند

به گزارش خبرآنلاین؛سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

همشهری در خبری نوشت:موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899712

دیگر خبرها

  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد