Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@08:56:44 GMT

"عباس حرم امروز در همدان " گویا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۷۸۶۵

'عباس حرم امروز در همدان ' گویا شد

برخوردار گفت: کتاب "عباس حرم" زندگینامه شهید مدافع حرم علی اصغر الیاسی از امروز (۲۵ اردیبهشت) در همدان گویا شد.

«محمد برخوردار » در گفت وگو با  خبرنگار شبستان در همدان گفت: کتاب گویای "عباس حرم" دربرگیرنده خاطرات و زندگینامه شهید مدافع حرم علی اصغر الیاسی و به قلم لیلا گودرزیان فرد گویا و از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه از صدای استان همدان پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان افزود: کتاب شنیداری "عباس حرم" به تهیه کنندگی نسرین والامقام، نظارت محمد برخوردار و گویندگان معصومه حسنی، نسرین والامقام، سید مصطفی قاری، علی ممدوحی، حامد ترابی و محمد برخوردار پخش خواهد شد.

 

 عنوان کرد: این برنامه به مدت شش روز از ۲۵ اردیبهشت از موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز راس ساعت ۱۳و ۳۰ دقیقه از صدای استان همدان پخش خواهد شد. 

 

وی ادامه داد: کتاب عباس حرم در سال گذشته توسط انتشارات حماسه ماندگار به چاپ رسیده و کتاب شنیداری این اثر با حمایت و مشارکت اداره کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس دفاع مقدس استان همدان و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در صدا و سیمای مرکز همدان تهیه و تولید شده است.

 

برخوردار ادامه داد: ايثار و شهادت ، به عنوان يك فرهنگ متعالي در زمره ي عالي ترين مفاهيم الهي و نتيجه والاترين ارزش هايي مي باشند كه يك انسان متعهد مي تواند به آن مقام دست يابد . اين مفاهيم اثر گذار و حركت آفرين قادرند تا فضاي يك جامعه را بصورت گسترده تحت تأثير قرار دهند و والاترين بركات را براي آن به همراه داشته باشند.

 

وی بیان کرد: تقويت باورهاي ديني و ملي كه امروزه جزءاصلي ترين مسائل اعتقادي و فرهنگي به حساب مي آيد ودررديف مهمترين وظايف ماست ، از جمله مواردي است كه با معرفي و تعميق شخصيت، منزلت ، عقايد و آرمان هاي ناب آن بزرگواران در سطحي فراگير تحت تأثير قرار مي گيرد .

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: عباس حرم حفظ اثار دفاع مقدس استان همدان استان همدان دفاع مقدس عباس حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند