Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:37:51 GMT

۹ نفر از عاملان نزاع در چمران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۸۰۲۹

۹ نفر از عاملان نزاع در چمران دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، سرهنگ رضا پاپی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع درگیری مسلحانه در تاریخ ۲۳ ماه جاری در شهر چمران که به دنبال درگیری ۲ کودک شکل گرفت ، ۹ نفر از عاملان درگیری درهمان روز دستگیر شدند.

 وی افزود: باتوجه به مجروحیت ۲ نفر از طرفین درگیری،شناسایی ودستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ماهشهر با بیان اینکه فرد مجروح براثر جراحات وارده فوت می کند، اظهار داشت: با توجه به ادامه درگیرها در روز جاری، با حضور ماموران پلیس از دامنه درگیریها جلوگیری بعمل آمد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با تلاش اطلاعاتی و همکاری شیوخ ، بزرگان قاتل شناسایی و در یک عملیات ضربتی پس از هماهنگی لازم با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری بکارگیری شده در درگیری کشف شد.

  پاپی به اعتراف قاتل در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اشاره کرد وگفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر تصریح کرد:پلیس باجدیت به موضوع درگیری ورود کرده وبا عاملان نزاع وبرهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هرگز مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا پاپی ماهشهر نزاع خانوادگی چمران قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل