Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به پایان مهلت نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه مدارک ثبت نام کنندگان طی یک لیست در اختیار شورای نگهبان قرار گرفت و روند احراز صلاحیت‌ها در این شورا دنبال خواهد شد.

خبرگزاری میزان - جمال عرف با بیان اینکه عصر امروز مهلت پنج روزه ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید گفت: ظاهرا یک سنت سیاسی در کشور در حال شکل گرفتن است که روز آخر تعداد بیشتری برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا پایان روز چهارم ۳۰۴ نفر برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرده بودند، اما امروز به تنهایی ۲۸۸ نفر به این ستاد مراجعه کردند که بر این اساس مجموعا تعداد ۵۹۲ نفر برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور مراجعه کردند.

رئیس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: در ادامه کار نیز مدارک همه ثبت نام کنندگان طی یک لیست به شورای نگهبان تقدیم شد تا روند احراز صلاحیت‌ها در این شورا دنبال شود.

عرف در تجزیه و تحلیل آماری داوطلبان این دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز بیان داشت: همان طور که اشاره شد در این دوره ۵۹۲ نفر اقدام به ثبت نام کردند که این آمار در دوره دوازدهم ۱۶۳۶ نفر و در دوره یازدهم ۶۸۶ نفر بوده است لذا در این دوره یک روند نسبتا عقلایی و منطقی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: به لحاظ جنسیتی نیز در این دوره ۹۳ درصد از آقایان و ۷ درصد از خانم‌ها بودند که این نسبت در دوره قبل ۹۲ به ۸ و در دوره ماقبل آن ۹۶ به ۴ درصد بوده است و به لحاظ ترکیب سنی نیز ۸۰ درصد ثبت نام کنندگان در میانگین سنی ۴۰ تا ۷۵ سال قرار می‌گیرند و به لحاظ سطح تحصیلات نیز دارندگان مدرک کارشناسی ارشد بیشترین فراوانی را دارند؛ ۲۱۶ نفر از ۵۹۲ نفر مدرک کارشناسی ارشد و ۹۷ نفر دکترا داشتند و بعد از آن نیز دارندگان مدارک لیسانس و پائین‌تر بودند.

بیشتر بخوانید: جمعاً ۵۹۲ داوطلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

در حال تکمیل/

برچسب ها: انتخابات 1400 جمال عرف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات 1400 جمال عرف انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات کشور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس