Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، ام جی خیلی وارد جزئیات نشده اما این خودرو دارای نمای جلوی گیرا با ورودی‌های هوای متفاوت می‌باشد. ما همچنین می‌توانیم یک اسپلیتر جلو و جلوپنجره منحصر ب فرد با میله‌های عمودی را ببینیم.

در سایر بخش‌ها می‌توانیم استفاده از لاستیک‌های پهن‌تر و قوس چرخ های متفاوت را تشخیص دهیم. طراحان ام جی همچنین از رکاب‌های جانبی آئرودینامیک، دیفیوزر عقب بزرگ و چهار خروجی اگزوز اسپورت استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل کننده تغییرات ظاهری ام جی ۶ XPower نیز عناصر مشکی بدنه، کالیپرهای ترمز سبز و بال عقب بزرگ می‌باشد.

همین استایل اسپورت به کابین نیز سرایت کرده جایی که رانندگان شاهد کمربندهای ایمنی سبزرنگ و صندلی‌های اسپورت با نوشته XPower خواهند بود.

به این موارد می‌توان فرمان D شکل میکرو فیبر، دوخت متضاد سبزرنگ و رکاب‌های داخلی با نوشته لیمیتد ادیشن را اضافه کرد.

تریم میکرو فیبر و سیستم اطلاعات سرگرمی با نمایشگر جدید جزو دیگر تغییرات بخش داخلی هستند.

فعلاً اشاره‌ای به پیشرانه ام جی ۶ XPower نشده اما ظاهراً گفته شده این خودرو یک جانور تمام‌عیار خواهد بود. با این وجود شک داریم که پرفورمنس خودروی موردبحث در سطح خیلی بالایی باشد.

 

 

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ام جی ۶ ام جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خودرویی بی نظیر حامیان فلسطین در شیکاگو (ببینید)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پاسخ کوبنده دبیرکل جنبش "ابتکار ملی فلسطین" به جانبداری مجری بی‌بی‌سی در دفاع از اسرائیل (فیلم) تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم) آتش اعتراضات علیه اسرائیل دیگر خاموش‌شدنی نیست (فیلم)

دیگر خبرها

  • تغییر رنگ ادرار، بوی ادرار و ظاهر ادرار نشانه چیست؟
  • کاروان خودرویی بی نظیر حامیان فلسطین در شیکاگو (ببینید)
  • حرکت خودرویی هواداران فلسطین در حمایت از دانشگاهیان معترض شیکاگو
  • کارناوال عظیم خودرویی در حمایت از فلسطین
  • فیلم/ رژه خودرویی در شیکاگو آمریکا در حمایت از غزه
  • ظاهر آیفون متحول می‌شود/ جزئیات
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند! (عکس)
  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • حجاب‌استایل‌های ضدحجاب!