Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:44:23 GMT

آمار ناامیدکننده استقلال در ۴ بازی اخیر/ ۲۵۶ دقیقه بدون گل

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۸۶۰۷

آمار ناامیدکننده استقلال در ۴ بازی اخیر/ ۲۵۶ دقیقه بدون گل

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال شب گذشته و در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفت که این بازی سرانجام با یک گل به سود سرخ پوشان خاتمه یافت تا شاگردان فرهاد مجیدی بعد از بازگشت از عربستان دومین شکست متوالی را هم در ورزشگاه آزادی تحمل کرده باشند. همچنین این دومین بازی متوالی استقلالی‌ها بعد از بازگشت از آسیا بود که در گلزنی ناموفق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به بازی‌های اخیر استقلال چه در آسیا و چه در لیگ برتر نشان از افت این تیم در فاز تهاجمی و بیگانگی بازیکنان این تیم با کار گلزنی است؛ تا جایی که باید گفت آبی پوشان در ۴ دیدار آخرشان تنها یک بار موفق به گلزنی شده‌اند که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. شاگردان مجیدی حتی در این ۴ بازی یک بار هم پنالتی خراب کرده‌اند.

شیخ دیاباته آخرین گلزن استقلال که از این گل ۲۵۶ دقیقه می‌گذرد

آخرین باری که استقلالی‌ها توپ را از خط دروازه یک تیم عبور دادند، دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که آنها در دقیقه ۱۴ از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند تا شیخ آخرین گلزن این تیم باشد. آبی پوشان بعد از آن بازی دو بار در لیگ برتر به میدان رفتند که در هیچیک از این دو بازی گلزنی نکردند؛ تا از آخرین گلزنی آنها ۲۵۶ دقیقه گذشته باشد و این در حالی است که آنها در این ۲۵۶ دقیقه ۳ بار دروازه‌شان باز شده است.

آخرین باری هم که این تیم در جریان بازی موفق به گلزنی شد، به دیدار دوم مقابل الدحیل باز می‌گردد که مهدی قایدی در دقیقه ۶۱ گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا از آخرین باری که این تیم در جریان بازی موفق به گلزنی شده باشد، ۳۸۹ دقیقه بگذرد؛ این آمارها نشان می‌دهد آبی پوشان مدتی است در کار گلزنی با مشکل مواجه شده‌اند.

پیش از این بسیاری از کارشناسان به وجود برخی نقاط ضعف در ساختار دفاعی آبی پوشان اشاره کرده بودند و حالا چنین به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی به جز فکر کردن به حل مشکلات ساختار دفاعی که همچنان به چشم می‌خورد، باید به فکر ترمیم ساختار تهاجمی تیمش هم باشد که مدتی است در آن نیز با چالش‌های جدی مواجه شده است.

کد خبر 5211965 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال دربی 95 تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی فرهاد مجیدی مهدی طارمی کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک یحیی گل محمدی جام تختی کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مسابقات این هفته، تیم پورتو مهمان چاوز بود که با سه گل به پیروزی رسید.

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو در حضور ۸۳ دقیقه خود در زمین موفق شد گلسازی کند و با گلزنی شب درخشان خود را تکمیل کند.

برای پورتو در این دیدار چیکو کنسیسائو در دقیقه (۲۷)، اوانیلسون روی پاس طارمی در دقیقه (۱+۴۵) و مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه (۷۳) گلزنی کردند.

با این نتیجه پورتو ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، سهمیه لیگ اروپای خود را تا حد زیادی قطعی کرد.

دیگر خبرها

  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی