Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان از برگزاری آیین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی،به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حسین مسگرانی» اظهار کرد: با توجه به بیماری کرونا ، بزرگداشت روزهای ملی فردوسی به صورت مجازی وبرگزاری در فضاهای باز با رعایت دستور العمل های بهداشتی،برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان نمود:  ادارات فرهنگ وارشاداسلامی  شهرستان همزمان با این بزرگداشت فعالیت در فضای مجازی را با برگزاری عصرهای شعر ،شب های شعر وسخنرانی پیرامون شخصیت حکیم ابوالقاسم فردوسی وپاسداشت زبان وادبیات فارسی آغاز کرده اند.

 

مسگرانی تصریح کرد: همایش فردوسی  و زبان فارسی روز دوشنبه درفضای باز مجتمع بزرگ فرهنگی وهنری زاهدان ونیز به صورت مجازی در صفحه اینستاگرامfarahang.ir برگزار می‌شود.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب های شعر همایش فردوسی روز فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!