Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:00:56 GMT

پیشرفت 87 درصدی ساختمان بیمارستان فردیس

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۹۲۰۹

پیشرفت 87 درصدی ساختمان بیمارستان فردیس

ایسنا/البرز فرماندار فردیس با بیان اینکه تلاش می‌کنیم بیمارستان فردیس را تا هفته دولت در شهریور ماه افتتاح کنیم، گفت: این بیمارستان که در ابتدا قرار بود ۱۶۰ تختخوابی باشد اکنون تعداد آن به ۲۶۰ تختخواب ارتقا پیدا کرده و همزمان چند اتاق آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو به مجموعه بیمارستان اضافه شده است.

ابوالفضل اینانلو در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص روند ساخت بیمارستان فردیس گفت: ساخت بیمارستان فردیس با اعتبارات سفر رئیس جمهور در سال ۹۵ به استان البرز آغاز شد و از روز کلنگ زنی تا نیمی از پروژه به خوبی پیش رفت اما در ادامه کار بخاطر تحریم‌ها و کمبود منابع مالی، مشکلات جدی پیش آمد که باعث رکود و کندی در پیشرفت کار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با پیش آمدن بحث کرونا و با توجه به اینکه شهرستان فردیس با تراکم جمعیت بالا هیچ تخت بیمارستانی دولتی ندارد، لزوم تکمیل بیمارستان چند برابر شده و موضوع به جد پیگیری شد.

اینانلو در مورد آخرین وضعیت این بیمارستان گفت: با تلاش استاندار، دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان استان در مجلس اعتبارات خوبی به پروژه تزریق شده و  حدود ۸۷ درصد از کارهای فیزیکی ساختمان بیمارستان انجام شده است.

این مسئول افزود:  بعد از تکمیل ساختمان بیمارستان برای تجهیز بیمارستان مشکلی وجود ندارد و تجهیزات لازم از سوی وزرات بهداشت خریداری شده و آماده انتقال است.

اینانلو با اشاره به افزایش تعداد تختخواب در این بیمارستان یادآور شد: این بیمارستان که در ابتدا قرار بود ۱۶۰تختخوابی باشد اکنون تعداد آن به ۲۶۰ تختخواب ارتقا پیدا کرده و همزمان چند اتاق آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو به مجموعه بیمارستان اضافه شده است. همچنین بحث آموزش نیز به بیمارستان اضافه شده و قرار است بیمارستان هم درمانی و هم آموزشی باشد.

فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه یک بیمارستان مجهز و کامل در شهرستان فردیس خواهیم داشت که علاوه بر نیاز مردم خود شهرستان می‌تواند پاسخگوی نیازهای درمانی مردم شهرستان‌های همجوار مانند ملارد و قدس هم باشد.

اینانلو در خصوص زمان بهره‌برداری از بیمارستان فردیس گفت: قرار بود تا قبل از پایان دولت دوازدهم این بیمارستان افتتاح شود اما با توجه به کندی پیشرفت کار و وقفه‌ ایجاد شده تلاشمان بر این است که تا هفته دولت  در شهریور ماه بتوانیم بیمارستان را افتتاح کنیم.

اینانلو با بیان اینکه دو کلینیک تخصصی و یک بیمارستان ۲۴۰ تخت‌خوابی دیگر در بخش خصوصی شهرستان فردیس در حال ساخت است افزود: در آینده نزدیک امکانات درمانی شهرستان فردیس وضعیت مطلوبی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بیمارستان فردیس شهرستان فردیس اینانلو بیمارستان فردیس شهرستان فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید

هدایت‌الله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان  در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی یکسال گذشته با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تجهیزات پزشکی و آمبولانس مرکز درمانی کسری خریداری شده است.

 به گفته او پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری آبادان که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود به ۹۸ درصد رسیده است.

وی اظهارکرد: این بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کاملا تخصصی و ۶ اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو دارد که با بهره‌برداری از آن جنوب استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

او گفت: بیمارستان ۸۶ تختخوابی آبادان با حدود ۱۱۰ سال قدمت فرسوده است بنابراین تکمیل بیمارستان کسری آبادان به عنوان مرکز درمانی جایگزین ضروری است.

عبدی‌زاده به صرف بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: حدود ۴۵۰ نیروی مورد نیاز این بیمارستان از طریق آزمون و بکارگیری نیروهای بیمارستان قدیم جذب شدند.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی