Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:40:06 GMT

سهمیه استخدامی اردبیل در بخش بیمه‌ای بسیار پایین است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۹۲۹۶

سهمیه استخدامی اردبیل در بخش بیمه‌ای بسیار پایین است

ایسنا/اردبیل مدیرکل سابق تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: سهمیه اختصاص یافته به استان در جذب و استخدام نیرو در حوزه بیمه‌ای بسیار پایین است و ما به رغم پیگیری‌ها نتوانستیم مجوزهای بیشتری را در جذب نیرو دریافت کنیم.

سعید بشرخواه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تأمین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: به رغم سختی کار در پنج سال اخیر سعی کردیم تا در دو حوزه اعم از وصول درآمد و کنترل مصارف به نحوی عمل کنیم تا شرایط متعادلی را در درآمدها و هزینه‌کردها شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اجازه ندادیم منابع ملی و درآمدهای مردمی در این بخش حیف و میل شود بلکه سعی کردیم با ارائه عملکرد مثبت در پایان سال به تمام تعهدات و برنامه‌های پیش‌بینی شده، دست یابیم.

مدیرکل سابق تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: در این پنج سال نه تنها به افزایش بیکاری استان دامن نزدیم بلکه با جلوگیری از تعطیلی واحدها و کارگاه‌های تولیدی تلاش شد تا از بیکاری نیروها جلوگیری شده و به نوعی کمترین پرداختی‌ها را در بخش بیمه بیکاری شاهد باشیم.

بشرخواه یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های سازمان تأمین اجتماعی را بحث مشاغل سخت و زیان‌آور اعلام کرد و افزود: در این زمینه براساس دستورالعمل‌های سازمان به نحوی عمل کردیم تا افراد واجد شرایط در این بخش به حق و حقوق خود رسیده و فشار مضاعفی از این بابت به سازمان تأمین اجتماعی تحمیل نشود.

وی برگزاری کمیته‌ها و هیئت‌های استانی و حضور در این جلسات را در دفاع از حق و حقوق ذینفعان یادآور شد و خاطر نشان کرد: یکی از کم لطفی‌هایی که سازمان تأمین اجتماعی در حق استان کرد، سهمیه پایین استخدامی برای جذب نیرو بود به طوری که در ازای 50 نفر خروجی نیرو از این اداره کل، تنها مجوز استخدام 9 نفر نیروی جدید داده شد که این روند فشار کاری بیشتری را به همکاران ما وارد کرده است.

بشرخواه ضرورت دفاع همه‌جانبه از حق و حقوق سازمانی تأمین اجتماعی را در پرونده‌های حقوقی مطرح شده یادآور شد و اضافه کرد: در این پنج سال عمده احکام صادر شده له سازمان بوده و با کمترین صدور آرا علیه سازمان تأمین اجتماعی روبه‌رو شدیم.

وی به حسابرسی‌های دقیق و همکاری خوب کانون بازنشستگان و همکاران سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مشکلات استانی بحث معوقات شهرداری به تأمین اجتماعی بوده که در قالب تهاتر سعی کردیم مشکل به وجود آمده را برطرف و تا حد زیادی مشکلات کارگران شهرداری را در بهره‌مندی از پوشش بیمه‌ای رفع کنیم.

مدیرکل سابق تأمین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: در این پنج سال در انتصابات سعی کردیم تا شایسته‌سالاری را ملاک قرار داده و بیش از هر زمان دیگر به تقویت مجموعه تأمین اجتماعی استان کمکی جدی داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سهمیه استخدامی بيمه استانی اجتماعی تأمین اجتماعی استان اردبیل سازمان تأمین اجتماعی سعی کردیم پنج سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟