Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی فرنگی که همراه با محمد بنا و ناصر علیزاده در آخرین مسابقه گزینشی المپیک در صوفیه حضور داشت درباره عملکرد نماینده ایران در این مسابقات اظهار داشت: علیزاده در مسابقات گزینشی بلغارستان ۵ کشتی گرفت و هر چند سهمیه المپیک را کسب نکرد، اما به مدال برنز رسید و عملکرد خوبی مقابل حریفانش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حریف سوئیسی که دوم جهان و سوم اروپا بود را شکست داد و مقابل حریف ژاپنی هم به برتری رسید. در کشتی سوم با صربستان برنامه‌ای که خود ناصر علیزاده اصرار داشت اجرا کند این بود که اخطار اول را بدهد و اخطار دوم را در تایم دوم بگیرد و در خاک فن اجرا کند تا اگر به اجرای فن هم نرسید برنده یک یک کشتی شود، اما متأسفانه در این امر ناموفق بود.

اخلاقی درباره نحوه شناسایی ناصر علیزاده برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک گفت: ناصر علیزاده تا ۲۱ سالگی نتوانسته بود در هیچ رویداد بین المللی شرکت کند، اما در لیگ با تیم دانشگاه آزاد قرارداد داشت. باید از فدراسیون و سازمان لیگ به خاطر برگزاری لیگ و همچنین از تیم دانشگاه آزاد و مربی این تیم که ناصر را به کار گرفتند، تشکر کنم. کادرفنی تیم ملی هم به خاطر کشتی‌های خوبی که او در لیگ گرفت و پیروز مبارزه بود، علیزاده را به اردو دعوت کرد.

دارنده ۲ مدال برنز جهان افزود: علیزاده با تمریناتی که در اردو انجام داد، به مرور پیشرفت داشت و به همین دلیل فرصت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را پیدا کرد و سه کشتی خوب در آلماتی گرفت. هر سه حریفی که علیزاده آن‌ها را شکست داد، دارنده سهمیه المپیک بودند که کشتی گیر ما مبارزه قابل قبولی داشت و در نهایت به مدال طلا رسید.

اخلاقی خاطرنشان کرد: باید از مربیان سازنده ناصر علیزاده در آمل تشکر کنم، جایی که قاسم رضایی قهرمان بزرگ المپیک ما آنجا حضور دارد و این حضور باعث رشد استعدادی، چون ناصر علیزاده شده است. به جرأت باید عرض کنم قاسم رضایی حتی در مدل کشتی علیزاده هم تاثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید

نظارت محمد بنا بَر رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی ناصر علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی

چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی، جام تختی، از صبح پنجشنبه در اهواز آغاز شد.

به گزارش ایسنا، حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، همراه با حسن حسین‌زاده و فرزاد ایمانعلی‌زاده، مربیان تیم ملی، که به‌تازگی موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا و همچنین کسب دو سهمیه باقیمانده المپیک شدند، در سالن شرکت نفت اهواز حاضر شده و نظاره‌گر این مسابقات‌اند.

در روز نخست این مسابقات تماشاگران خوزستانی به صورت رایگان در سالن مسابقات حاضر شدند و به تشویق کشتی‌گیران پرداختند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان نیز در سالن رقابت‌ها حضور دارد.

در سطح شهر اهواز نیز بنرهایی درباره برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی این شهر نصب شده است.

این مسابقات در دو روز برگزار می‌شود و در روز نخست این رقابت‌ها ۸۹ کشتی‌گیر در پنج وزن ۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم به روی تشک می‌روند.

تیم ارمنستان نیز با نفراتی همچون کارن اصلانیان، دارنده سه مدال برنز اروپا، در این رقابت‌ها حاضر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟