Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@23:52:22 GMT

واژگونی پژو پس از یک تصادف شدید در بزگراه بابایی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۰۰۸۰

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت از واژگونی سواری پژو در بزرگراه بابایی پس از برخورد سواری ال نود با یک مصدوم خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، اسماعیل احسان پور در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید ال نود و واژگون شدن پژو در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی دوربرگردان خوجیر، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری ال نود به علت سرعت غیرمجاز با یک دستگاه سواری پژو که در این محل مشغول تردد بوده به شدت برخورد می‌نماید.
احسان پور ادامه داد: سواری پژو پس از این تصادف و پس از چندین بار غلط خوردن بر روی سقف واژگون شده و پس از حرکت چندین متری با همان وضعیت واژگونی، متوقف می‌گردد.   بیشتر بخوانید: تصادف رانندگی در بزرگراه شهید بابایی
رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در این حادثه راننده پژو مصدوم، که توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.
وی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث انحراف حواس شما از رانندگی گردد خودداری شود.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تیمور حسینی اظهار داشت: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرایم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرایم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

کد خبر 6092109

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد