Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندوی کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص مسابقات تیم پناهندگان، ویژه مهاجران مقیم ایران بیان کرد : پناهنده واژه‌ ای عام بوده و تعریف آن کاملا مشخص است. شرایط این افراد توسط سازمان های WT و UN تعریف و پذیرفته شده است. بنابراین ما هم با پیروی از قوانین از آن تبعیت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیری در مورد حضور برترین افراد این مسابقات در رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد: افرادی که شرایط لازم  را دارند به عضویت تیم پناهندگان، ویژه مهاجران مقیم ایران پذیرفته می‌شوند. به همین منظور مسابقات انتخابی که به زودی قرار است برگزار شود، برای شرکت تکواندوکاران در مسابقات قهرمانی آسیا لبنان است.

او گفت: با این حال برای مسابقات قاره‌ای در کشور اردن با نظر کادر فنی یک نفر که قبلا معرفی شده است به این تورنمنت راه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید

۴۰ تکواندوکار مهاجر در بخش آقایان برای مسابقات انتخابی ثبت نام کرده اند/ به زودی کادر فنی این تیم تشکیل خواهد شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو تکواندوکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور

براساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه ملحق و به‌عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر (برای سرمربیگری تیم تراکتور) و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادر فنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

 

حمید مطهری بعدازظهر امروز (چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر حمید مطهری و سایر اعضای کادر فنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی موردنظر در اسرع وقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی