Web Analytics Made Easy - Statcounter

قانونگذاران لیبی با صدور بیانیه‌ای از وزارت خارجه این کشور خواستند با تعامل با دیگر کشورهای اسلامی، موضعی واحد علیه رژیم غاصب صهیونیستی اتخاذ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم»، 91 نماینده مجلس لیبی از دولت وحدت ملی خواسته ‌اند که برای حمایت از فلسطینیانی که با تجاوز آشکار صهیونیست‌ها روبرو هستند، یک کارزار رسمی را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبرگزاری رسمی لیبی «لانا» گزارش داد: نمایندگان مجلس لیبی در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر کردند، از سازمان وقف و اداره امور اسلامی خواستار صدور دستوراتی به مبلغان مساجد شدند تا در خطبه‌های خود مسئله فلسطین را برجسته کنند و برای گروه‌های مقاومت فلسطینی دعا کنند.

 

در این بیانیه از وزارت خارجه لیبی نیز خواسته شده تا با کشورهای عربی و اسلامی ارتباط برقرار کند تا موضعی واحد در قبال اشغالگری صهیونیست‌ها و تجاوز به فلسطین اتخاذ شود.

 

هزاران نفر از شهروندان آفریقای جنوبی نیز به تازگی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تظاهراتی را علیه رژیم صهیونیستی در چند شهر برگزار کردند. هزاران نفر از شهروندان آفریقای جنوبی با تجمع در مرکز شهر کیپ تاون و هزاران نفر دیگر با حرکت به سوی پارلمان این کشور شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین سر دادند.

 

در این تظاهرات نوه «نلسون ماندلا»، فعال ضد آپارتاید آفریقای جنوبی نیز حضور داشت و گفت: «خواهان بسته شدن سفارت آفریقای جنوبی در تل آویو هستیم.»

 

وی از حاضران خواست تا در تجمع 18 ماه مه مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در «پریتوریا» ازدولت بخواهند تا سفارت این رژیم را بسته و به طور کامل بساط این سفارتخانه از آفریقای جنوبی برچیده شود. نوه ماندلا گفت: «وقتی مسئله فلسطین مطرح می‌شود ، ما به عنوان آفریقای جنوبی متحد هستیم و با یک صدا صحبت می‌کنیم.»

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: موضع واحد حمایت از فلسطین مسلمانان لیبی آفریقای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تجمع در گلزار شهدای گمنام بندرعباس، حمایت خود را از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین اعلام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این تجمع با محکومیت حرکت مذبوحانه رژیم صهیونیستی در غزه، فلسطین و برخورد پلیس آمریکا و اروپا با دانشجویان معترض حامی فلسطینیان اظهار کرد: آنان که در ظاهر شعار حقوق بشر سر می‌دهند با حرکت‌های ضد انسانی و ضد بشری از ظلم و ستم حمایت می‌کنند در این وانفسا از هیچ ستم و زوری علیه دانشجویان حامی فلسطین نیز کوتاه نمی‌آیند و در عمل، خباثت و ضد بشر بودن رفتار و حرکات خود را به نمایش می‌گذارند.

محمدحسین رنجبر افزود: ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است. بیداری مظلومان جهان امان را از دولتمردان استکبار و حامیان آنان در منطقه گرفته و آنان را در آینده‌ای نزدیک مجبور به تسلیم خواهد کرد. امروز بیداری جهان اسلام به پشتوانه انقلاب اسلامی و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای موجب گسترده شدن و بیداری سایر ملل و ادیان نیز شده و نشان می‌دهد که وعده الهی در تحقق نابودی ظلم و ستم به‌زودی به وقوع خواهد پیوست.

نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته شد

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با محکومیت حرکت نابخردانه پلیس آمریکا و اروپا گفت: امروز مبارزه علیه ظلم و ستم به‌عنوان نقطه مشترک مظلومان جهان به اوج رسیده، نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته، موجب رسوایی آنان شده و نشان داده دیر یا زود، حق بر باطل پیروز است.

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد با تأکید بر اینکه، هیمنه پوشالی دشمن در عملیات «وعده صادق» به‌وضوح در هم شکست و نشان داد ایران اسلامی به پشتوانه مردم و مسلمانان جهان به قدرت فراگیر و بزرگ مبدل شده، اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» گوشه کوچکی از قدرت نظامی ایران اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار مبارزه با ظلم و ستم بود که در حرکت هماهنگ و اقتدارگرایانه دشمن را به پستی و زبونی کشاند و اثبات کرد امروز اتحاد مردم مظلوم جهان با ایران اسلامی می‌تواند به نابودی اسرائیل ختم شود.

وی ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم بود و این وعده صادق خداوند بوده که توسط جوانان و غیورمردان مسلمان و سایر ادیان الهی در حال عملیاتی و اجرایی شدن است.

به گزارش آنا، این مراسم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ادامه یافت و در پایان دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه، با قرائت بیانیه پایانی، با محکومیت حرکات ضد انسانی پلیس آمریکا و اروپا؛ حمایت قاطع خود را از دانشجویان این مناطق در حمایت از مردم مظلوم و ستم‌کشیده فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است