Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  اگر می‌خواهید تا بادمجان خوش طعم را به گونه‌ای لوکس برای مهمانی‌ها تهیه کنید می‌توانید آن را به صورت رولی تهیه کنید و از نوش جان کردن آن کاملا لذت ببرید. آموزش تهیه این غذا را همراه با سس پستو می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. این رول‌های بادمجان مخصوصا با این سس پستو طعم زندگی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این غذا یک غذای آسان و بسیار هیجان‌انگیز با بادمجان است. آن را از دست ندهید.

مواد لازم برای ۲ نفر
۲ عدد بادمجان
۴ ق س قارچ ریز خرد شده
۲ ق س ریحان خرد شده
۲ ق س پنیر پارمسان
۲ حبه سیر رنده شده
۲ /۱ پیمانه پنیر ریکوتا
به میزان لازم نمک و فلفل
مقداری روغن
مواد لازم برای سس پستو
۵ حبه سیر رنده شده
۱ پیمانه پنیر پارمسان
۲ پیمانه ریحان
۱ پیمانه روغن‌زیتون
۱ پیمانه گردوی خرد شده
به میزان لازم نمک و فلفل

بیشتر بخوانید:

آموزش آشپزی؛ از چیز کیک خوشمزه ماکارونی و پوره سیب زمینی به سبک ایرلندی تا انواع بستنی و فالوده خانگی + تصاویر

طرز تهیه:
۱. ابتدا بادمجان‌ها را شسته و پوست بگیریدطوری که قسمت‌هایی از پوست روی بادمجان‌ها بماند. حالا بادمجان‌ها را به‌صورت لایه‌های نازک برش بزنید. در یک تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. حالا برش‌های بادمجان را داخل تابه سرخ کنید، سپس آن‌ها را کنار بگذارید.

۲. در یک کاسه مناسب قارچ خرد شده را با ریحان، پنیر پارمسان، پنیر ریکوتا، سیر و مقداری نمک و فلفل خوب مخلوط کنید. فر را با دمای ۱۷۰ درجه سانتی‌گراد روشن کنید تا گرم شود. سینی فر را کمی چرب کنید. حالا یک قاشق از مخلوط را داخل برش‌های بادمجان بگذارید و سپس آن‌ها را لوله کنید. بادمجان‌های لوله‌ای را داخل سینی فر بچینید.

۳. حالا باید سس را آماده کنید. به این صورت که تمامی مواد برای تهیه سس را داخل ظرف غذا ساز بریزید و دستگاه را روشن کنید تا سس آماده شود. سس را داخل یک کاسه بریزید و بقیه مواد باقیمانده از مخلوط قارچ را با سس مخلوط کنید. حالا مخلوط حاصل را روی بادمجان‌های لوله‌ای بریزید.

۴. قالب را به مدت ۱۵-۱۰ دقیقه داخل فر قرار دهید تا غذا آماده شود، سپس سینی را از فر درآورید و صبر کنید تا کمی سرد شود. حالا می‌توانید غذا را سرو کنید.

منبع: نیک شو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی طرز تهیه بادمجان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)

          مواد لازم:   3 عدد سیب زمینی.   1 قاشق غذاخوری روغن.   1 عدد پیاز.   فلفل قرمز 1 عدد.   پیاز سبز 4 عدد.   پنیر چدار 100 گرم.   1 قاشق چایخوری نمک.   1 قاشق چایخوری فلفل سیاه.   برای کرپ:   2 عدد تخم مرغ.   3 لیوان شیر (600 میلی لیتر).   1 قاشق غذاخوری شکر (20 گرم).   1.5 فنجان آرد (180 گرم).   1 قاشق غذاخوری روغن نباتی (10 میلی لیتر).   برای سوخاری:   3 عدد تخم مرغ.   1 قاشق چایخوری نمک.   2 قاشق غذاخوری آرد (40 گرم).   آرد سوخاری یا پانکو.   روغن نباتی (برای سرخ کردن).       منبع : راهنماتو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان سیر پنیری به سبک رستوران‌های مشهور (فیلم) طرز تهیه گوجه بادمجان به سبک فرانسوی (فیلم) طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم)
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه