Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:14:23 GMT

معرفی۷ برگزیده پویش «معلم عزیز من» / ۷۰ اثر ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۰۴۵۰

معرفی۷ برگزیده پویش «معلم عزیز من» / ۷۰ اثر ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، پریسا کرمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات متنوع مجموعه کتابخانه های عمومی گیلان در دوران فراگیری بیماری کرونا، اظهار کرد: برگزاری پویش‌های مجازی یکی از اقدامات با محوریت جلب مشارکت‌های مردمی بوده است.

کرمی به استقبال علاقمندان از پویش‌های مجازی در بستر فضای شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: پویش استانی «معلم عزیز من» با محویت ارسال فیلم‌هایی با مضامین محبت آمیز از سوی عموم مردم در دو بخش دانش آموزان و بزرگسالان همزمان با هفته معلم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ارسال بیش از ۷۰ اثر در قالب این پویش، گفت: بعد از بررسی آثار ارسالی هفت اثر به عنوان آثار برتر و برگزیده انتخاب شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان ادامه داد: برگزیدگان این پویش استانی در دو سطح دانش آموزان و بزرگسالان و پس از بررسی‌های نهایی انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: در بخش دانش آموزی این پویش «یسنا امیدی» از سیاهکل، «سما انصاری» و «شکیلا شاهی پور» از رضوانشهر، «ریحانه بهروز قاضیانی»، «امیرحسین محسن پور» و «سلاله نیک بخش» از رشت انتخاب شدند.

کرمی همچنین افزود: در بخش ویژه بزرگسالان نیز اثر «محمد بشری» از رشت نیز به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

کد خبر 5212970

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاد کتابخانه های گیلان معلم ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا گرگان اردبیل شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فطریه انتخاب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و ... که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.

درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان استان با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و ... داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

به گفته درویشی، به منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستاد‌هایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی از اعزام شماری از معلمان استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند