Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:46:34 GMT

تعهد و انقلابی بودن شرایط لازم برای انتخاب

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۰۱۹۱

تعهد و انقلابی بودن شرایط لازم برای انتخاب

شکراله رضازاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ارزیابی از وضعیت انتخابات ریاست جمهوری با عنوان اینکه یکی از مهمترین سنگرهای مدیریتی شوراهای شهر و روستاها هستند، افزود: مردم تأثیر اعضای شوراها را در زندگی به عینه می‌بینند و اگر درست عمل کنند، نوعی آورده برای نظام محسوب می‌شود از این رو جریان انقلاب برای این موضوع برنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره انتخابات شورا در ساری گفت: ساری به عنوان مرکز استان حائز اهمیت است ولی کار را به دوستان شورا سپردیم و از نظرات همه افراد مؤثر و ذی نفوذان سالم و انقلابی استفاده می‌کنیم تا به یک جمع بندی برسیم و در بابل به تناسب تعداد اعضای شورا لیست خواهیم داد.

وی با عنوان اینکه وظیفه جامعه فقط رأی دادن نیست، افزود: اگر به بعد از رأی دادن فکر کنیم با مشکلاتی نظیر شوراهای ساری و بابل مواجه نخواهیم بود و نظر ما این است که شهرداران انقلابی داشته باشیم.

‏‬ به شفافیت اعتقاد کامل دارم

رضازاده تعهد و انقلابی بودن را یک قید لازم دانست و گفت: اگر به پسا انتخابات فکر کنیم و برنامه داشته باشیم، با آسیب مواجه نخواهیم بود از سوی دیگر مقام معظم رهبری به مطالبه گری همواره تاکید کرده‌اند و باید خیزش مطالبه گرانه را ایجاد کنیم و مسئول باید پاسخگو باشد.

رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه انقلاب اسلامی مازندران داشتن برنامه پساانتخابات و خیزش نهضت مطالبه گرانه را امری مهم دانست و گفت: این مسئله سبب می‌شود تا مسئولان میدانی و عملگرا باشند.

وی با بیان اینکه به شدت به شفافیت اعتقاد کامل دارم، افزود: مصلحت اندیشی دلیلی برای عدم شفافیت نیست و در لیستی که ارائه خواهیم داد یکی از معیارها و شاخص‌ها شفافیت خواهد بود که شامل شفافیت آرا، مالی و ارتباطات خواهد بود.

وی از راه اندازی چالش شایستگی و شفافیت توسط خبرگزاری مهر استقبال کرد و برای پیوستن به جنبش ازما اظهار آمادگی کرد.

کد خبر 5212768

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری انتخابات 1400 چالش شایستگی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا گرگان اردبیل شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، احمد توکلی، در حاشیه سومین همایش شورا‌های اسلامی استان مازندران، افزود: راهبرد "جهش تولید با مشارکت مردم"را با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در همه عرصه‌ها در انجام امور عمرانی و خدماتی این استان اجرایی می‌کنیم.

وی اظهارداشت: در سال جاری حسب تاکید رهبر معظم انقلاب موضوع مهم راهبرد امسال " جهش تولید با مشارکت مردم " با کمک اعضای شورا‌های اسلامی که نمایندگان مردم در روستا‌ها و شهر‌ها هستند، اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع چالش ترافیک این استان را که برنامه جامع آن در سال‌های گذشته تهیه شده باید به روزرسانی شود که در سال جاری در دستور کار داریم از جمله تعریض محور‌ها و رفع نقاط حادثه خیز و موضوعاتی در حوزه فرهنگ سازی و راهبری داریم، در دستور کار مجموعه استان و همه عوامل اجرایی اعم از شهرداری ها، شورا‌های اسلامی و دهیاری‌ها ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران در خصوص طرح ملی آزاد راه تهران- شمال یادآور شد: این آزادراه از جمله طرح‌های مهم ملی کشور است که مجدانه پیگیری می‌شود و مجموعه استان نیز در سال جاری این موضوع را پیگیری کرده و آماده نحوه اجرای کار هستیم.

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد