Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از مهر ۱۴۰۰ در ۲ رشته جدید متناسب با بازار کار در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشجو جذب می‌کند.

دکتر اکبر منصوری نسب افزود: این رشته‌ها شامل شبکه‌های کامپیوتری برای آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر و شیمی آرایشی و بهداشتی برای آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر است که مجوز راه‌اندازی آن‌ها را دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: با اضافه شدن این دو رشته، تعداد رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به ۳۴ رشته رسید.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه رشته تحصیلی فنی و حرفه ای دانشگاه فنی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.
سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای