Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:04:53 GMT

اردوی تیم ملی هندبال دختران نوجوان در اراک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۰۹۸۷

اردوی تیم ملی هندبال دختران نوجوان در اراک آغاز شد

سرپرست معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه برگزاری این اردو به خبرنگار ایرنا گفت: در این اردو که تا ۳۱ اردیبشهت ماه جاری در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک ادامه دارد، ۳۱ دختر نوجوان هندبالیست حضور دارند.

« مهین علی‌بخشی» افزود: دختران هندبالیست کشور در این اردو از استان‌های همدان، کردستان، فارس، خراسان رضوی، ایلام، تهران، سمنان و مرکزی شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برگزاری این اردو با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و تمام ورزشکاران پس از تست کرونا و تایید سلامت در قرنطینه به سر می‌برند.

سرپرست معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: بانوان استان مرکزی در زمینه هندبال از استعداد ویژه‌ای برخوردارند و در این اردو نیز پنج دختر نوجوان از این استان حضور دارند که امید است تا آخرین مرحله اردو ماندگار شوند و بتوانند در رقابت‌های مختلف ملی و بین‌المللی برای کشور افتخار آفرینی کنند.

علی بخشی تصریح کرد: تدابیر لازم برای برگزاری مطلوب نخستین دوره اردوی تیم ملی نوجوانان دختر در استان مرکزی اندیشیده شده و مشکل وجود ندارد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی فدراسیون هندبال وزارت ورزش و جوانان معاونت توسعه ورزش بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی فدراسیون هندبال اراک استان مرکزی فدراسیون هندبال وزارت ورزش و جوانان معاونت توسعه ورزش بانوان اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد

حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است