Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@23:44:14 GMT

حمله تند مربی پیشین استقلال به وزیر پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۰۹۹۴

حمله تند مربی پیشین استقلال به وزیر پرسپولیسی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن طاهری در خصوص دربی ۹۵ اظهار داشت:

 استقلال در این بازی سرتر از پرسپولیس بود. بازی که از پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و مقابل سپاهان دیدیم در دربی حتی یک نمونه هم اجرا نشد.

وی افزود:

دلیل این موضوع آنالیز خوب استقلال بود و در یک زمان هایی از بازی پرسپولیسی ها فقط به هم پاس می دادند چون راه نفوذ نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در نیمه اول خوب بازی کرد و در نیمه دوم هم چون عقب بود مجبور بود بی محابا حمله کند.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه چرا بازیکنان استقلال در این مسابقه اینقدر عصبانی نشان دادند گفت:

من چیز خاصی از عصبانیت ندیدم. اگر اسماعیلی و دیاباته شرایط ۹۰ دقیقه بازی را داشتند وضعیت تیم استقلال فرق می کرد.

طاهری تصریح کرد:

من داور نیستم ولی به هر حال یک چیزهایی از داوری می دانم.در صحنه دقیقه ۳ خطا کاملا پنالتی بود و امیدوارم آقای اکبریان بعدها بابت این اتفاق عذرخواهی نکند.درست مثل گلی که در آبادان برای استقلال نگرفت و بعد از چند ماه همین داور مجبور به عذرخواهی شد.

وی در خصوص اینکه استقلال چه برنامه ای برای بعد از دربی باید داشته باشد  گفت:

با این شرایط استقلال تاوان ۳ روز بازی در گروه مرگ را داد. از حالا باید برای جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کرد. با این تیم و بازیکنانی که در استقلال می بینم امید به قهرمانی جام حذفی و درخشش در آسیا وجود دارد.

پیشکسوت استقلال یادآور شد:

بعد از دربی حتی به تمرین رفتن هم سخت است. اولین بار نیست که استقلال می بازد و آخرین بار هم نخواهد بود، فوتبال ادامه دارد، یک روز برد است، یک روز باخت. کادر فنی باید هر چه سریعتر تیم را جمع و جور و مهیای بازی با ذوب آهن کند.

بیژن طاهری در خصوص کری خوانی آذری جهرمی و واکنش های متفاوت نسبت به این رفتار عنوان کرد:

عیبی ندارد افراد طرفدار یک تیمی باشد، به شرطی که اول کار خودش را درست انجام بدهد و بعد برای مردم کری بخواند. آذری جهرمی اول جواب مردم را بابت کیفیت اینترنت و اینجور مسائل بدهد و بعد برای آنها کری بخواند. ایرادی ندارد او طرفدار پرسپولیس باشد و از تیم محبوبش طرفداری کند ولی اول باید کار اصلی اش را خوب انجام بدهد.

وی در خصوص درگیری های پایان دربی گفت:

درگیری هایی که دیدیم مساله خاصی نبود. ما دربی هایی داشتیم که دعواهایش تا صبح طول کشیده و حتی به دادسرا و زندان و کلانتری کشیده است.مسائلی که رخ داد چندان خاص نبود که به آن بپردازیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال اخبار استقلال استقلال بیژن طاهری پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها در انتظار یک پیامک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی دو بر یک مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر همچنان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی فصل جاری با استقلال رقابت می‌کند. فاصله یک امتیازی سرخپوشان از رقیب سنتی خود استقلال تهران باعث شده تا مدیران آنها دنبال افزایش انگیزه شان برای تصاحب جایگاه صدر جدول باشند.

باشگاه پرسپولیس با تصویب هیأت مدیره خود برای هر یک از بردهای این تیم در پنج بازی پایانی پاداش ویژه‌ای را منظور کرده است که سقف آن ۷۵ میلیون تومان است. از این رو سرخ‌ها منتظر دریافت اولین پاداش ویژه خود با توجه به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران هستند. مدیران باشگاه قول مساعد داده‌اند این مبلغ تا ظهر روز شنبه هفته آینده قبل از بازی با هوادار تهران به حساب آنها واریز می‌شود و نگرانی بابت این موضوع ندارند.

این پاداش برای دیدار با هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان نیز منظور خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار تهران ساعت ۱۸:۲۰ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس اکباتان برگزار می‌شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904468

دیگر خبرها

  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • پرسپولیسی ها در انتظار یک پیامک!
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد