Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش آریانژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج ضمن تبریک کسب این موفقیت به دست اندرکاران اجرای این پروژه، اظهار کرد: فرهنگ سازی و آگاهی بخشی برای حفاظت از منابع آب، امری ضروری است و اجرای صحیح پروژه داناب و گسترش سواد آبی، عامل مهم افزایش مشارکت بدنه جامعه در مدیریت منابع آب زیرزمینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع آب و آموزش کلیه مقاطع تحصیلی افزود: این طرح هر ساله در سطح کشور توسط معاونت حفاظت و بهره‌برداری و روابط عمومی شرکت‌های آب منطقه‌ای، اجرا می‌شود و هدف آن ارتقاء آگاهی‌های عمومی درباره آب و بهینه سازی مصرف آن است

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: در طول سال در کل استان؛ به ویژه با توجه به افت شدید منابع آبهای زیرزمینی در دشت‌های شرقی کردستان طرح داناب و گسترش سوادآبی با هدف آموزش تعداد هفت هزار و 723 نفر دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم شهرستان‌های قروه و دهگلان، با موفقیت اجرا شد.

آریانژاد کسب رتبه اول برای سال دوم را حائز اهمیت شمرد و عنوان کرد: شرکت آب منطقه‌ای کردستان در سال 1399 اولین شرکت در سطح کشور بود که توانست بصورت 100 درصد، طرح داناب و گسترش سواد آبی را به انجام رسانده و موفق به کسب رتبه اول شود.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح داناب آب منطقه ای کردستان آب منطقه ای منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «محمد مخبر» در این دیدار که در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، با تأکید بر نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با کشورهای آفریقایی، گفت: تهران در همین راستا علاقه‌مند است مناسبات خود را به صورت همه‌جانبه با کشورهای آفریقایی و به‌ویژه بورکینافاسو گسترش دهد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با ابراز خرسندی از بازگشایی سفارت بورکینافاسو در تهران در سال ۲۰۲۳ و استقرار سفرای دو کشور با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی برای ارتقاء مناسبات فی‌مابین وجود دارد افزود: امضای اسناد همکاری در نخستین اجلاس کمیسیون مشترک، مناسبات تهران – واگادوگو را وارد دوره جدیدی کرده که لازم است دو کشور روند اجرایی کردن این اسناد را تسریع کنند.

مخبر با تأکید بر اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران ناشی از پیشرفت در زمینه علم و تکنولوژی است تصریح کرد: ایران آمادگی دارد دستاوردها و پیشرفت‌های خود را در اختیار دیگر کشورها قرار دهد و در این تعامل بر خلاف غرب و آمریکا که فقط به منافع خود می‌اندیشند، ایران منافع متقابل دو طرف را به صورت برد- برد مدنظر قرار می‌دهد.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه گسترش روابط و مناسبات اقتصادی دو کشور نیازمند توسعه مراودات میان بخش خصوصی دو کشور است اظهار داشت: باید بستر همکاری بخش خصوصی دو کشور را فراهم کنیم که لغو روادید و تسهیل همکاری‌های بانکی از مهم‌ترین ملزومات در این زمینه است.

نخست‌وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با قدردانی از برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در تهران گفت: روابط دو کشور از سابقه خوبی برخوردار است و بورکینافاسو خواستار استفاده از توانمندی‌ها و تجربیات ایران در عرصه‌های مختلف صنعتی، بهداشت و درمان و علم و فناوری است.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران در زمینه‌های مختلف، بر اراده جدی کشورش برای گسترش روابط دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟