Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سردبیر روزنامه اینترنتی رأی الیوم با اشاره به شکست مفتضحانه و سهمگین نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و نیز شکست «دیپلماسی سازشکارانه جنبش فتح» در برابر «پیروزی جنبش حماس در میدان» نوشت: حرف غالب رسانه‌های صهیونیست این روز‌ها آن است که رؤیای صهیونیسم بر باد رفته و فرو ریخته است و ارتش اشغالگر قدس که شکست ناپذیر بود شکست خورده و ائتلاف مقاومت پیروز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبد الباری عطوان در رأی الیوم نوشت: زمانی که در تلویزیون می‌بینیم صد‌ها شهرک نشین صهیونیست اعم از زن و مرد و خردسال از ترس و هراس- آن هم با لباس‌های راحتی - پس از اصابت صد‌ها فروند موشک مقاومت که همانند صاعقه از نوار غزه به تل آویو شلیک می‌شود فرار می‌کنند و البته این موشک‌ها برای گرفتن انتقام خانواده ابو حطب و ده شهید این خانواده از جمله هشت کودک و نیز در هفتاد و سومین سالگرد غصب فلسطین شلیک می‌شود، این پرسش را می‌کنیم آیا این همان رژیم صهیونیستی بزرگی است که نتانیاهو در برابر جهانیان به آن می‌بالید؟!

فقط چند ماه پیش بود که صهیونیست‌و برخی از هم پیمانان سازشکار جدید آنان به تصور اینکه آرمان فلسطین مرده و ملتش نیز تسلیم شده و پرچم‌های سفید بلند کرده است و دولت اشغالگر جایگزین حمایت از این سازشکاران خواهد بود, «صلح آبراهام» را جشن گرفتند، اما الان موشک‌های «مبارک» فلسطینی ارزیابی غلط آنان و شکست دو سویه نظامی و اطلاعاتی شان را بر ملا و بیش از شش میلیون شهرک نشین یهودی و در صدر آن‌ها نتانیاهو و اعضای کابینه‌اش را که همگی امنیتی هستند مجبور کرد در پناهگاه‌ها زندگی کنند.

صهیونیست‌ می‌جنگید و می‌کشت و مطمئن بود دست برتر را دارد و هیچ دستی بالای دستش نخواهد بود، زیرا موشک‌های مقاومت که «بیهوده» یا «لوله‌های توخالی» ادعا می‌شدند و در بهترین حالت بیشتر از یک کیلومتر برد نداشتند و کلاهک‌های منفجر شونده نیز نداشتند، اما الان همین موشک‌ها به هر نقطه از فلسطین اشغالی می‌رسند و همه معادلات قدرت و بازدارندگی را دگرگون می‌کنند و پاک و منزه است خدایی که تغییر دهنده احوال است.

عاقلانه است که این رژیم پس از ۷۳ سال و برای نخستین بار یک فرودگاه امن ندارد و همه هواپیما‌های سازشکاران نیز باندی برای فرود پیدا نمی‌کنند و سفرای این کشور‌ها نیز راه گریزی از موشک‌های مقاومت ندارند تا جانشان را نجات دهند و به کشورشان بازگردند.

رسانه‌های صهیونیست را هر روز پیگیری می‌کنیم و حرف غالب این روز‌های آنان تأیید می‌کند که رؤیای صهیونیسم بر باد رفته و فرو ریخته است و ارتش اشغالگر که شکست ناپذیر بود شکست خورده است و ائتلاف مقاومت به رهبری جنبش حماس و شاخه نظامی آن به فرماندهی محمد الضیف و رزمندگانش کمتر از گذشت شش روز از آغاز نبرد‌ها پیروز شده اند و او برای ادامه جنگ و شلیک موشک‌ها به مدت شش ماه نیز آمادگی دارد و برخی ارزیابی‌های نظامی نشان می‌دهد موشک‌های گنبد آهنین شاید خیلی زودتر از موشک‌های مقاومت تمام شود و همین هم تفسیر کننده عجله و شتاب هراسان دولت آمریکا به سوی مصر و قطر و التماسش برای برقراری هرچه سریعتر آتش بس است.

رژیم صهیونیستی امروز همزمان در سه جبهه فلسطینی می‌جنگد جبهه اول در مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ میلادی و جبهه دوم در کرانه باختری و جبهه سوم در نوار غزه است و این جبهه‌ها حتی اگر توافق آتش بسی نیز حاصل شود همواره ملتهب و داغ باقی خواهند ماند و انتفاضه اول و مقدس سنگ در سال ۱۹۸۷ میلادی سه سال ادامه یافت و انتفاضه دوم چهار سال و انتفاضه سوم شاید بیشتر از این ادامه یابد، زیرا تیر فلسطینی از کمان خارج شده است و جز به پیروزی به اذن الهی رضایت نخواهد داد.

وی افزود: همین موشک‌هایی که بیهوده خوانده می‌شدند تنها زبانی است که اشغالگران می‌فهمند. محور مقاومت به رهبری حماس به حامی و پشتیبان ملت فلسطین و مقدسات آن و مسجد الاقصی و کلیسا‌ها تبدیل شده است و نهاد‌های نظامی و امنیتی صهیونیست نیز یکی با معادله جدید موشک‌ها و دیگری با بزرگترین شکست اطلاعاتی در تاریخ رژیم اشغالگر بی‌اعتبار شده‌اند. نهاد‌های نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر غرق در خواب برتری دروغین بودند که زمانش گذشته است و دولت اشغالگر در سراسر جهان پز توانایی‌های امنیتی و نظامی اش را می‌داد.

عطوان در انتهای این مطلب آورده است: این محور و گروه‌های آن در حال پایه گذاری مقبولیت جدیدی هستند که سرفصل اصلی آن هم این است که اگر حرف بزند عمل می‌کند و اگر تهدید می‌کند به اجرا در می‌آورد و در نبرد آگاهی و جنگ روانی و میدانی نیز موفقیت بی سابقه‌ای هم کسب کرده است و مردم ما در کرانه باختری در کنار هر حفره‌ای که موشک‌های مقاومت در مناطق صهیونیست نشین در قدس اشغالی فرود آمده است شادی می‌کنند. صهیونیست‌ها که در اوج شکست هستند و عقلشان را از دست داده اند هر قدر که می‌خواهند برج‌های مسکونی را در غزه مقاوم ویران کننند که برج‌ها دوباره ساخته خواهند شد، اما آنچه جبران و ساختن مجددش دشوار است فروپاشی رؤیای صهیونیسم و برتری نظامی و زندگی در امنیت و ثبات در یک سرزمین غصب شده به نام فلسطین است آن هم سراسر فلسطین.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مقاومت اسلامی فلسطین اشغالی موشک های مقاومت موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه تلویزیونی المیادین تصاویر اختصاصی از تصاویر ماهواره‌ای پخش کرد که گفته می‌شود مربوط به مقر‌های نظامی رژیم صهیونیستی در بئر السبع و تل آویو است که هدف حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

 

تصاویر حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی در تل آویو و بئرالسبع
به گزارش شبکه الاعلام المقاوم، مقاومت اسلامی عراق تصاویر حمله به اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی را در تل آویو و بئر السبع اشغالی با موشک‌های کروز پیشرفته الارقب پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق با رمز یا موسی بن جعفر (ع) و برای حمایت از مردم مظلوم غزه انجام شد.

 

بیانیه سوم مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف رژیم صهیونیستی در بحر المیت
مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم رویکرد ما برای مقابله با اشغالگران و پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق بامداد جمعه یک هدف حیاتی را در بحر المیت (دریای مرده) با سلاح مناسب مورد حمله قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد به در هم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

 

تصاویر ماهواره‌ای مقر‌های نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته از سوی مقاومت اسلامی عراق
شبکه تلویزیونی المیادین تصاویر اختصاصی از تصاویر ماهواره‌ای پخش کرد که گفته می‌شود مربوط به مقر‌های نظامی رژیم صهیونیستی در بئر السبع و تل آویو است که هدف حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

هدف اول، مقر اطلاعاتی آبراهام است که در منطقه بئر السبع در جنوب سرزمین‌های اشغالی واقع شده است.

هدف دوم، مقر اطلاعاتی گلیوت متعلق به موساد در تل آویو است.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد این دو مقر را با موشک‌های کروز پیشرفته الارقب برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه هدف قرار داده است.

شبکه المیادین گزارش داد برای نخستین بار اهدافی در تل آویو مورد حمله مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

 

 

حمله مقاومت اسلامی عراق به دو هدف حیاتی در تل آویو با موشک‌های کروز پیشرفته
مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم رویکرد ما برای مقابله با اشغالگران و پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق روز پنج شنبه دو هدف حیاتی را در تل آویو با موشک‌های کروز پیشرفته الارقب مورد حمله قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد به در هم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

 

 

حمله مقاومت اسلامی عراق با موشک‌های پیشرفته کروز به بئر السبع اشغالی
مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم رویکرد ما برای مقابله با اشغالگران و پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق روز پنج شنبه یک هدف حیاتی را در شهر اشغالی "بئر السبع" با موشک‌های کروز پیشرفته الارقب مورد حمله قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد به در هم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • (ویدئو) لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت بئرالسبع و تل‌آویو
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای میان تل‌آویو و مقاومت فلسطین
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است + فیلم
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران