Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون والیبال آسیا زمان برگزاری مسابقات زنان قهرمانی آسیا را اعلام کرد که بر این اساس فیلیپین روزهای ۷ تا ۱۴ شهریور ماه میزبان این دوره از مسابقات خواهد بود.

برای حضور در مسابقات پیش رو ۱۸ اردیبهشت ماه جلسه کمیته فنی با محوریت بررسی شاخص‌های مربیان والیبال بانوان و پیگیری آخرین وضعیت تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی زنان انجام شد اما از آن زمان هنوز برنامه فدراسیون مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه ۳ ماه تا زمان برگزاری مسابقات زمان باقیست اما هنوز اسامی کادر تیم ملی اعلام نشده و تا شب گذشته نیز خبری از شروع تمرینات ملی نبود. در رده سنی نوجوانان و جوانان هم فدراسیون هیچ برنامه‌ریزی در بخش دختران نداشته است. این در حالیست که در بخش پسران از همین حالا تمرینات نوجوانان شروع شده است.

فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال شب گذشته در مصاحبه‌ای با سایت فدراسیون به این موارد اشاره کرد و گفت: پس از معرفی سرمربی طبق زمان‌بندی انجام شده، دختران والیبالیست از هفته اول خرداد وارد اردو می‌شوند. تیم ملی کار خود را با کادر داخلی آغاز می‌کند اما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تایید کمیته فنی به دنبال یک مربی از تیم‌های توسعه‌یافته در رشته والیبال هستیم.

بانوان ایران هیچ وقت در آسیا حرفی برای گفتن نداشته و مهمترین دلیل آن این است که برنامه‌ریزی بلندمدت برای آنها در نظر گرفته نشده است. عدم آسیب شناسی، عدم برنامه‌ریزی بلندمدت، عدم برگزاری اردوهای منظم، عدم توجه به تیم‌های پایه و … همه از دلایلی است که باعث شده ایران نتیجه‌ای هم مقابل ابرقدرت‌های آسیا نداشته باشد.

با برگزاری اردو در فاصله ۳ ماه مانده به یک رویداد مهم قطعا نمی‌تواند ملی‌پوشان را به کسب مقام بهتر در آسیا نزدیک کند، بنابراین به نظر می‌رسد برای کسب نتیجه لازم در سالهای آینده از همین حالا باید به فکر بود تا بهترین تیم به عنوان نماینده ایران در مسابقات شرکت کند.

حضور مربی خارجی نیز در کوتاه مدت پاسخگوی نیازهای فدراسیون نخواهد بود. البته در این بحران کرونا و شرایط اقتصادی اینکه فدراسیون چقدر موفق به جذب مربی خارجی خواهد بود یک مسئله است اما مسئله دوم این است که والیبال زنان در بکارگیری مربیان خارجی هیچ  وقت موفق عمل نکرده و مربیانی که کوتاه مدت هدایت ایران را برعهده گرفتند کارنامه درخشانی در مسابقات بین‌المللی نداشتند.

حالا باید دید در این فاصله ۳ ماهه تیم ملی چقدر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به آمادگی می‌رسد و چه نتایجی کسب خواهد کرد؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برنامه ریزی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی روز شنبه برگزار شد. این نشست به ریاست نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رییس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد انتخابات ریاست فدراسیون روز ۳۰ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز(داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمنهای ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداها از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد. بر اساس آنچه که در جلسه هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. برای حضور در این انتخابات ۱۰ نامزد نام نویسی کرده بودند.

کد خبر 6090740

دیگر خبرها

  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد