Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پایان دربی تهران مصادف بود با صدها اتفاق غیرقابل هضم؛ حوادثی حتی بدتر از آنچه در پایان مسابقه رخ داد.

از مصاحبه های مختلف بگیرید تا حمله به وزاری گوناگون و سپس شکایت و شکایت کشی از همدیگر فقط بخشی از ماجراهای دربی محسوب می شوند؛ راهروهای کمیته انضباطی پس از دربی تهران، شباهتی آشکار به دادگستری پیدا کرد؛ تقریبا همه از هم شکایت کردند و با اینکه می دانند این غر و لندها در تغییر نتیجه دربی هیچ تاثیری ندارد اما ول کن شکایت ها نیستند؛ بلکه بتوانند حقانیت خود را ثابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تا دیروز «وزیر ورزش» باعث و بانی همه گرفتاری ها بود حالا او در آخرین روزهای دولت دوازدهم یک شریک هم پیدا کرد تا در این زمینه تنها نماند؛ همه توپ ها به سمت «وزیر ارتباطات» شلیک شد تا خیالمان راحت شود قرمز و آبی این جنگ های صلیبی تام و جری وار را تا ابد رها نمی کنند و می خواهند کام ما را با این فوتبال مرفه و فوق العاده ای که داریم شیرین تر کنند!

بگذریم و بگذاریم که هر دو تیم راه خودشان را بروند و بابت این همه افتخاری که رقم می زنند سرمان منت هم بگذارند. اصلا بگذارید مربی تیم بازنده که به هر دلیلی تیمش باخته در نقش قهرمان شکست ناپذیر ظاهر شود؛ بگذارید برنده ها عشق کنند و راه خودشان را بروند؛ آنچه باقی می ماند اما دور شدن افکار عمومی از فوتبالی است که دیگر این فوتبال را از نظر شخصیت و کلاس در سطح خود نمی دانند و هر چه بیشتر چنین اتفاقاتی رخ می دهد، بیش از گذشته از همین فوتبال بی در و پیکر منزجر می شوند.

بیشتر بخوانید: آذری جهرمی بالاخره پاسخ مجیدی را داد/ ماجرای نامه فرهاد به فدراسیون فوتبال!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس دربی شهرآورد محمدجواد آذری جهرمی مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند

کسی که قرار است مدیر ورزشی منچستریونایتد شود، از مخالفت نیوکاسل جهت صدور مجوز جدایی خود عصبانی است. 

دن اشورث در تلاش برای انتقال خود به منچستریونایتد، از دادگاه حکمیت ورزش کمک خواهد گرفت. ض

طرفداری | یافته‌های تلگراف نشان می‌دهد که منچستریونایتد و نیوکاسل در حال حاضر در ارزش‌گذاری خود روی این مدیر برجسته، ۱۳ میلیون پوند اختلاف دارند. اشورث ۵۳ ساله که از ماه فوریه و در پی ابراز علاقه شیاطین سرخ، از سمت خود در نیوکاسل کناره‌گیری کرده است، حالا سراغ طرف سومی خواهد رفت که در این پرونده تصمیم‌گیری کند. انتظار می‌رود این دادگاه در ماه می آغاز شود و چند هفته‌ای ادامه داشته باشد.

نیوکاسل در مذاکرات با طرف مقابل، ۱۵ میلیون پوند به علاوه ۵ میلیون پاداش برای اشورث طلب کرده است اما یونایتد می‌خواهد فقط ۲ میلیون پوند به طرف مقابل بپردازد؛ همان مبلغی که زاغ‌ها دو سال قبل (پایین‌تر از ۴ میلیون درخواستی) برای اشورث به برایتون پرداخت کردند. 

بیشتر بخوانید: 

سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است