Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@13:14:32 GMT

کاهش ٢٢ درصدی تردد خودرو در عید فطر امسال نسبت به سال گذشته

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۰۸۵

کاهش ٢٢ درصدی تردد خودرو در عید فطر امسال نسبت به سال گذشته

رییس پلیس راهور ناجا نوشت: از ساعت چهارده تاریخ ۲۱ اردیبهشت، پلیس راهنمایی و رانندگی با بهره‌گیری ازهزار و ۲۹۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف و همچنین استقرار نیرو در دو هزار و ۶۹۳ نقطه به همراه عوامل انتظامی اقدام نمود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار کمال هادیانفر در اینستاگرام خود نوشت:

"باتوجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر محدودیت و ممنوعیت سفر از ساعت چهارده تاریخ بیست و یک اردیبهشت، پلیس راهنمایی و رانندگی با بهره گیری از هزار و دویست و نود و یک دستگاه دوربین ثبت تخلف و همچنین استقرار نیرو در دو هزار و ششصد و نود و سه نقطه به همراه عوامل انتظامی اقدام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح چهار روزه، تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت در مجموع تعداد سیصد و هفتاد و یک هزار و چهارصد و سیزده وسایل نقلیه اعمال قانون گردیدند.

میزان تردد در ایام این طرح به نسبت ایام عید سعید فطر سال نود و نه به میزان بیست و دو درصد و نسبت به ایام عید فطر سال نود و هشت به میزان چهل درصد کاهش داشته است.

این میزان به نسبت ایام تعطیلات نوروز امسال که سفر بلامانع اعلام شده بود، شصت و یک درصد کاهش داشته‌ایم.

طبق بررسی‌های انجام گرفته از سامانه‌های پلیس راهور، از ابتدای اجرای طرح از تاریخ اول آذر سال نود و نه تا بیست و چهارم ماه جاری مجموعاً به میزان هفت میلیون و سیصد و چهل و شش هزار و چهارصد و یازده فقره تخلف ثبت گردیده است. "

کد خبر 493827

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا عید فطر ثبت تخلف دوربین های ثبت تخلف پلیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردیبهشت نوروز تعطیلات نوروزی قانون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد از افزایش حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده بود.

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: افزایش سالانه تعداد مشترکان گاز طبیعی و ورود مشترکان جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکان از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌نژاد گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده، شده است.

وی تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکان را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گازرسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گازطبیعی در استان است.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات