Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های انقلاب حداکثر توش و توان خود را برای پشتیبانی از آیت الله رئیسی در عرصه انتخابات به کار گیرند تا ان‌شاء‌الله میدان گسترده‌تری برای تحقق ارزش‌های انقلاب به‌ویژه گسترش عدالت و مبارزه با فساد و رفع مشکلات مردم گشوده شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه رسمی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، شورای ائتلاف با صدور بیانیه‌ای که با امضاء غلامعلی حداعادل منتشر شد با اشاره به کاندیداتوری آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آورده است: وظیفه همه نیرو‌های انقلاب اسلامی که خواهان عزت و سربلندی و رفاه ایران و ایرانی هستند این است که حداکثر توش و توان خود را برای پشتیبانی از آیت الله رئیسی در عرصه انتخابات به کار گیرند تا ان‌شاء‌الله میدان گسترده‌تری برای تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی و به‌ویژه گسترش عدالت و مبارزه با فساد و رفع مشکلات مردم گشوده شود و فرصت خدمت در اختیار خدمت‌گزاری شایسته قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن کامل این بیانیه بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری و حضور طیف گسترده‌ای از انواع گرایش‌ها و سلیقه‌های سیاسی مرحله مهمی از انتخابات پایان پذیرفت. اینک هنگام برداشتن گامی دیگر در مرحله‌ای دیگر است.

خوشبختانه آیت‌الله رئیسی، با توجه به واقعیات جامعه و کشور و درخواست‌های مردمی فراوانی که از جمله از طریق شورا‌های ائتلاف استان‌ها و شهرستان‌ها از ایشان برای حضور در انتخابات دعوت به عمل آمده بود ثبت نام کردند.

اکنون پس از مرحله مطالبه حضور، مرحله حمایت و پشتیبانی فرا رسیده است و وظیفه همه نیرو‌های انقلاب اسلامی که خواهان عزت و سربلندی و رفاه ایران و ایرانی هستند این است که حداکثر توش و توان خود را برای پشتیبانی از ایشان در عرصه انتخابات به کار گیرند تا ان‌شاء‌الله میدان گسترده‌تری برای تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی و به‌ویژه گسترش عدالت و مبارزه با فساد و رفع مشکلات مردم گشوده شود و فرصت خدمت در اختیار خدمت‌گزاری شایسته قرار گیرد.

در این مرحله از حضور و در چند هفته‌ای که تا روز رأی‌گیری باقی است، همه خواهران و برادران عزیز و نیرو‌هایی که تحت عنوان شورای ائتلاف در عرصه سیاسی فعالیت می‌کنند مراقب خواهند بود تا وحدت صفوف نیرو‌های انقلاب فشرده‌تر و مستحکم‌تر شود. مسلم است که با حضور آیت‌الله رئیسی انواع تخریب‌ها آغاز خواهد شد و دیگران سعی خواهند کرد با تبلیغات حساب‌شده خود دام‌هایی پیش پای نیرو‌های انقلاب بگسترانند. در این شرایط هشدار باید داد که مبادا نیرو‌های انقلاب با بدزبانی و تندی و ستیزه‌جویی به دام افتند و به ایجاد دوقطبی‌های مورد نظر آنان کمک کنند. سیره و سنت ما دعوت به حق و حفظ روحیه انقلابی بر پایه خردمندی و ادب و اخلاق اسلامی و منطق و برهان است.

نکته دیگری که باید بدان توجه داشت این است که همچنان که آیت‌الله رئیسی خود نیز اظهار داشته‌اند حضور ایشان نه‌تن‌ها به معنی نفی حضور دیگر نامزد‌های جبهه انقلاب در این مرحله از انتخابات نیست بلکه ثبت نام چهره‌های موجه می‌تواند در عین افزایش مشارکت موجب هم‌افزایی و تقویت جبهه انقلاب باشد.

از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم ملت ایران را در آزمون خطیر انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکتی پرشور و انتخابی درست موفق گرداند و ایران عزیز را به سوی آینده‌ای شایسته اسلام و ایران هدایت فرماید.

غلامعلی حداد عادل
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی توان خود را برای پشتیبانی انقلاب اسلامی نیرو های انقلاب آیت الله رئیسی شورای ائتلاف کار گیرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که رژیم صیونیستی در حال افزایش آمادگی خود برای یک جنگ بالقوه همه جانبه با نیرو‌های حزب‌الله لبنان است، اما به اذعان مقامات صهیونیست، «تشدید نبرد اسرائیل با حزب‌الله مملو از خطر خواهد بود».

این خبرگزاری به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست نوشت: «حزب‌الله قدرتمندترین گروه شبه نظامی در خاورمیانه محسوب می‌شود و گمان می‌رود ۱۵۰ هزار موشک دراختیار داشته باشد که برخی از آنها برد کافی برای رسیدن به هر نقطه‌ای در اسرائیل را دارند». 

این مقام صهیونیست که نامش فاش نشده گفت: «اسرائیل از هفتم اکتبر تا کنون هدف حدود ۱۷ هزار راکت، موشک و گلوله توپخانه‌ای قرار گرفته که حدود دو سوم آنها از مرز عبور کرده‌است. در صورتی که یک جنگ تمام عیار در شمال آغاز شود، حدودا روزی ۵ هزار موشک از لبنان شلیک خواهد شد. علاوه بر این، چند صد موشک دیگر توسط دیگر نیرو‌های (مقاومت) در یمن، عراق و سوریه شلیک خواهد شد». 

مقام اسرائیلی در ادامه گفت: «حجم عظیم موشک‌ها می‌تواند سیستم‌های دفاع هوایی اسرائیل را تا نقطه شکست آزمایش کند، تعداد تلفات را افزایش دهد و زندگی روزمره را مختل کند. همچنین حزب‌الله حتما تلاش خواهد کرد تا تاسیسات زیرساختی اسرائیل مثل نیروگاه‌ها، لوله‌های آب و همچنین بنادر دریایی، فرودگاه‌ها و سایت‌های ارتباطی را هدف قرار دهد». 

بلومبرگ می‌نویسد که نیرو‌های صهیونیست از ابتدای جنگ علیه غزه تقریبا هر روز با حزب‌الله لبنان تبادل آتش داشته‌اند، اما اکنون در حال انجام اقدامات جدید مثل تمرینات نظامی بیشتر برای نیرو‌های زمینی، دریایی و هوایی در شمال سرزمین‌های اشغالی هستند.  از سوی دیگر، ارتش اشغالگر در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرماندهان محلی از «تسریع آمادگی برای نبردها» مطلع شده‌اند.

هراس رژیم صهیونیستی از مقابله جدی با حزب‌الله و افزایش آمادگی‌ها در حالی رخ می‌دهد که ارتش این رژیم در حال تدارک حمله زمینی به شهر رفح در جنوب غزه است. این حمله حتی از جانب متحدان رژیم صهیونیستی مورد انتقاد قرار گرفته و سبب نزاع درون کابینه رژیم نیز شده است. اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس در این خصوص می‌گوید: «عملیات رفح بیشتر از اینکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است».

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است