Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@03:00:58 GMT

فعالیت بیش از دو هزار گروه سرود در کانون های مساجد کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۲۵۱۹

فعالیت بیش از دو هزار گروه سرود در کانون های مساجد کشور

بیش از دو هزار گروه سرود در کانون های مساجد کشور، امسال با شعار«هوای تازه» برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسن قهرمانی، یکشنبه(26 اردیبهشت) در وبینار شورای رواق سرود فهما ۱۴۰۰ که با حضور مدعوینی از سمنان، فارس جنوب، منطقه آزاد بیله سوار، اصفهان و کرمان به میزبانی کرمان که محل دبیرخانه رواق سرود است؛ برگزار شد؛ مطالبی بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیردفتر هنری ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد: با آسیب شناسی دو ساله اخیر، اتفاقاتی در رواق سرود رقم زدیم و به شناسایی و ساماندهی درست فعالیت ها پرداختیم.

 

 

وی با بیان اینکه امسال انرژی مضاعفی برای سرود کانون های مساجد خواهیم گذاشت؛ افزود: گروه های سرود شناسایی و ثبت سامانه شدند و در برنامه امسال تولید، اجرا و رقابت را دنبال می کنیم.

 

 

سعید عنایتی، مسئول رواق سرود سامانه فهما با بیان اینکه این رواق امسال کار خود را با شعار «هوای تازه» برگرفته از فرمایشات امام خامنه ای درباره سرود، دنبال می کند؛ گفت: در این راستا 6 گام شناسایی اولیه، آموزش، تولید، اجرا، رسمیت بخشی، سامان دهی و در نهایت برگزاری جشنواره پیگیری می شود.

 

 

وی با اشاره به بیش از دو هزار گروه سرود در کانون های مساجد کشور اظهار کرد: چنین جامعه آماری در هیچ نهادی وجود ندارد و باید تلاش کرد گروه هایی که به حدی رسیدند، ساماندهی شوند.

 

 

عنایتی سیستم امتیازدهی معقول و توأم با عدالت را برای گروه های سرود حائز اهمیت دانست.

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: رواق سرود سعید عنایتی حسن قهرمانی کانون های مساجد کانون های مساجد مساجد کشور رواق سرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این مراسم گفت: یک نوجوان و جوان ایرانی منفعل نیست و به آنچه در پیرامون خود می‌گذرد اشراف و آگاهی و نگاه عمیق دارد.

ابراهیمی‌هژیر گفت: نمایش‌های شما امروز نشان داد که کودک و نوجوان ایرانی انزجاز عمومی مردم جهان از صهیونیست را از طریق رسانه‌های خود درک می‌کند و می‌بیند و می‌شنود.

او گفت: حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومان، کودکان، پیران و زنان را درک می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز گفت: هنر یعنی انسان خود را در اقیانوس بیکران الهی ببیند و دیگران را نیز همراه خود کند و هنرمند واقعی باید این ویژگی را داشته باشد.

حمیدرضا حاجی بابایی گفت: از میان هنرها، تئاتر هنری است که انسان حرارات، هیجان و پیام بازیگر و متن داستان را به خوبی حس و با آن ارتباط برقرار می‌کند.
در این مراسم بیانیه هیئت داوران از سوی احمد بیگلریان، پیشکسوت تئاتر و داور این دوره از جشنواره قرائت شد و با رای و نظر داوران نمایش‌های برگزیده در بخش تئاتر کانون، قیچی که دنبال کار می‌گشت به مربیگری محمدجواد بختیاری از مرکز ۳ همدان، آه سرزمین من به مربیگری نوشین بیگلریان از مرکز ۳ همدان و نمایش برگزیده بخش آزاد، نمایش قصه پر غصه از کبودرآهنگ معرفی شدند که به مرحله کشوری هنر‌های نمایشی کانون راه پیدا کردند.

۱۰ گروه نمایشی در این جشنواره شرکت کرده بودند که ۶ گروه کانونی و ۴ گروه در بخش آزاد بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»