Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام اخوان صباغ در نشست ستاد عملیات فصل بندگی در استان مازندران ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته ستاد عملیات فصل بندگی ماه مبارک، از سعید قربانی به عنوان یکی از مفاخر قرآنی کشور و ظرفیت عظیم این شخص در حوزه قرآن در بخش توسعه و ترویج مفاهیم و معرف قرآنی تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مازندران از استان‌های موفق در بخش توسعه و ترویج معارف قرآنی است و بهترین موسسان و بالاترین بهروری را دارد و به دستور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور محور حرکت ستاد عملیات فصل بندگی باید قرآنی باشد.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم با بیان اینکه پیشرفت‌های فرهنگی در حوزه معارف و مفاهیم قرآنی قابل توجه است اما راضی کننده نیست، بیان کرد: همدلی و هم افزایی فعالان حوزه فرهنگ دینی و قرآنی در حال شکل گیری و انسجام بیشتری است، محور فعالیت‌های فرهنگی در سازمان تبلیغات اسلامی باید مطابق با آیات و مبانی قرآنی برنامه ریزی شود.

حجت‌الاسلام صباغ ادامه داد: تقویت گفتمان دینی و قرآنی ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن کشور است، به تعبیر رهبر معظم انقلاب گام دوم انقلاب امید آفرینی منطبق با آیات  قرآنی در جامعه است.

وی افزود: برخی‌ها به دنبال القا ناکارآمدی نظام دینی در جامعه هستند و سعی دارند مردم را از رحمت الهی ناامید کنند در صورتی که وعده و نصرت الهی در قرآن کریم برای مومنان و مسلمانان محقق می‌شود.

رئیس سازمان دارالقرآن ادامه داد: گفتمان مردم میدان جمهوری اسلامی مبتنی بر آیات قرآن و دین است، باور دینی ملت بزرگ ایران موجب توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی در این 42 سال شد.

صباغ با بیان اینکه قرآن الگوی امید آفرینی مردم میدانی چون شهید قاسم سلیمانی بود، بیان کرد: انقلابی بودن و پرتلاش بودن دولت آینده مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی را هموارتر خواهد کرد، برخی به دنبال ایجاد فضای دوگانگی میدان و دیپلماسی هستند و این کار در جهت فرار از پاسخگویی مشکلات امروز است.

حجت الاسلام شکریان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این نشست، از ستاد عملیات و تخصصی شدن کارگروه‌ها در مرکز و کشور تشکر کرد و گفت: 2 هزار 375 اعزام روحانیون داشتیم، با مطالبات اقشار عمومی جامعه برای باز بودن درب مساجد، سه گردهمایی منطق ای برای علما و روحانیون در جهت فعالیت های ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی افزود: جلسات متعددی  با جبهه فرهنگی انقلاب و کانون مداحان، هیأت مذهبی، بانوان و مدیران و مربیان و موسسات قرآنی در راستای فعالیت قرآنی برگزار شد، همچنین فعالیت رسانه‌ای و فضای مجازی مازندران از فعالیت شاخص این ستاد عملیات در استان بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مازندران جزء خوانی، برگزاری جلسات  تفسیر و دعوت از قرا استانی و بین المللی برای برگزاری محافل انس با قرآن را از دیگر برنامه های ماه مبارک اعلام کرد و افزود: اهمیت فعالیت های روحانیون در فضای مجازی، توزیع بیش از  4 هزار بسته معیشتی در کل استان از سوی اداره کل و ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها با همکاری موسسات و مراکز قرآنی از دیگر برنامه‌ها بوده است.

به گزارش فارس، مازندران حائز رتبه برتر در حوزه فعالیت‌های ستاد عملیات ماه مبارک رمضان در کشور شد و از حجت‌الاسلام شکریان امیری به عنوان مدیرکل موفق در حوزه قرآنی و اجرای برنامه‌های عملیات فصل بندگی ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی رئیس سازمان حجت الاسلام ستاد عملیات ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (70) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  00:00 بامداد روز پنجشنبه مورخ 13/02/1403 آغاز و در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/02/1403 پایان می یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل