Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محسنی  رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در تشریح طرح سرباز مهارت گفت: این طرح طی قراردادی ما بین ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی برای مهارت افزایی سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح برای ورود به بازار کار بعد از اتمام خدمت سربازی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه طرح سرباز مهارت در قالب دوره‌های آموزش مهارت عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی است، گفت: فاز سوم این طرح در طول سال ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد که آذربایجان شرقی نیز همانند فاز نخست در فاز سوم این طرح حضور دارد.

او گفت: سهمیه‌ هر ماه ۸۳۳ نفر از چهار پادگان استان آذربایجان شقیاست که با رعایت کامل ضوابط بهداشتی اجرا می‌شود.

او افزود: به دلیل شرایط کرونایی، ساعات کلاس‌های حضوری به حداقل رسیده و جلسات حضوری رفع اشکال در فضای باز پادگان‌ها و با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار می‌شود.

او گفت: افراد پس از حضور در دو آزمون گواهی شرکت در دوره را دریافت می‌کنند.

 محسنی گفت: اولین دوره از این طرح از ششم تا بیستم اردیبهشت ماه امسال برگزار شد و در مجموع در کل فاز سوم طرح سرباز مهارت در استان آذربایجان شرقی تا پایان اسفند ماه ۹۱۶۳ سرباز وظیفه شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح سرباز مهارت جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی طرح سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس، در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه فرزین دلیان اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • شهادت یک سرباز در پی تیراندازی به برجک نگهبانی
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • شهادت مرزبان بانه ای در درگیری با گروهک معاند
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت یک مرزبان در بانه