Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:33:54 GMT

رییس جدید مرکز تحقیقات پزشکی قانونی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۲۳۲۲۷

رییس جدید مرکز تحقیقات پزشکی قانونی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی صبح امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی کشور که در حاشیه جلسه شورای مدیران سازمان برگزار شد، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های غلامرضا حسن زاده در مدت تصدی مرکز تحقیقات گفت: اقدامات بسیار خوبی در مجموعه مرکز تحقیقات در مدت مسئولیت حسن زاده به انجام رسید و یا در حال انجام است اما به دلیل مسئولیت سنگین او در مجموعه دانشگاه آزاد و درخواست مکرر ایشان جهت محول شدن مسئولیت مرکز تحقیقات به همکاران دیگر ناگزیر از این جابجایی شدیم اما در عین حال از ایشان می‌خواهیم که همچنان از برکات حضور ایشان در سازمان بهره مند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با آرزوی موفقیت برای محسن صابری که از این پس مسئولیت اداره مرکز تحقیقات را بر عهده خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد که روند پرسرعت انجام کارها همچون گذشته ادامه یابد.

در این مراسم غلامرضا حسن زاده نیز با تأکید بر اینکه آشنایی با پزشکی قانونی و فعالیت در این سازمان نگاهم را به مجموعه پزشکی قانونی تغییر داد، تصریح کرد: افرادی متخصص و کارشناس در پزشکی قانونی مشغول فعالیت و ارائه خدمت هستند ضمن آنکه در این مجموعه کارها و اقدامات بزرگی در حال انجام است.

وی اظهار داشت: مرکز تحقیقات پزشکی قانونی باید بازویی برای تحقیق و اجرای فعالیت‌های پژوهشی سازمان باشد که برخی از این طرح‌ها به نتایج خوبی رسید و برخی نیز در حال انجام است.

رئیس سابق مرکز تحقیقات پزشکی قانونی به اقدامات این مرکز در حوزه فناوری‌های روز دنیا اشاره کرد و گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه فناوری‌های مرتبط با پزشکی قانونی در مرکز تحقیقات به نتیجه رسیده و موضوع بیوبانک نیز در دست اقدام است که امیدواریم در دوره مدیریت جدید نیز پیگیری شود.

وی ساخت کیت ژنتیک را از دیگر اقدامات مرکز تحقیقات عنوان کرد و اظهار داشت: ساخت کیت‌های ژنتیک به همت نخبگان جوان و حمایت مرکز تحقیقات در حال انجام است و به زودی نهایی شده و به بهره برداری خواهد رسید.

محسن صابری رئیس جدید مرکز تحقیقات نیز در این نشست با تشکر از اقدامات انجام شده، ابراز امیدواری کرد تا با همراهی تمامی ارکان سازمان و مجموعه مرکز تحقیقات خدمات شایسته و مناسبی به جامعه علمی کشور، سازمان پزشکی قانونی و مردم عزیز کشورمان ارائه شود.

کد خبر 5213166 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا حسن زاده پزشکی قانونی قوه قضاییه شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران ویروس کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی عید سعید فطر امتحانات نهایی سازمان تامین اجتماعی سازمان محیط زیست تفاهم نامه واکسن کرونا سازمان امداد و نجات هلال احمر علی اصغر مونسان مرکز تحقیقات پزشکی قانونی حال انجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی

 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: با تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان بدون اغماض برخورد جدی خواهد شد.

به گفته مسعود فرخی افراد و یا گروه‌هایی که به صورت غیرمجاز اجرا کننده تور‌های کلوپ سافاری هستند، به پلیس فتا معرفی می‌شوند. پیگیری قضایی و شکایات از افراد اجرا کننده تور‌های غیرمجاز، معرفی افراد اجراکننده تور‌های غیرمجاز به پلیس فتا به منظور بستن صفحات مجازی و شماره تماس‌های تبلیغاتی آنها و همچنین معرفی این افراد به پلیس اماکن عمومی با هدف بستن فضا‌های تبلیغاتی آنان، با هدف جلوگیری از تور‌هایی است که بدون مجوز قانونی فعالیت می‌کنند.

فرخی افزود: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و پوشش بیمه‌ای به گردشگر ارائه نمی‌دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره‌ای برای مسافران پیش بیاید، مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار