Web Analytics Made Easy - Statcounter

سندیکای روزنامه نگاران فلسطین از دبیرکل سازمان ملل خواست تا برای حفاظت از روزنامه نگارانی که در معرض جنایت‌های جنگی و هدف گیری‌های مستقیم هستند، وارد عمل شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، ناصر ابو بکر، رئیس سندیکای روزنامه نگاران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این سندیکا با اتحادیه جهانی روزنامه نگاران و اتحادیه روزنامه نگاران عرب و اتحادیه‌ها و نهادهای رسانه‌ای و حقوقی منطقه‌ای در تماس است تا برای إعمال فشار بر آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل کمک کنند تا وی برای حفاظت از روزنامه نگاران در قبال جنایت‌ها و تجاوزات رژیم صهیونیستی، مداخله فوری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواهان مداخله دبیرکل سازمان ملل برای حفاظت از روزنامه نگارانی شد که در معرض جنایت‌های جنگی و هدف گیری مستقیم هستند.

در همین حال، محمد اللحام، رئیس کمیته آزادی‌ها در این سندیکای فلسطینی اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی بیش از ۱۰۰ نقض را مرتکب شده‌اند که برخی از آنها به سطح جنایت می‌رسد که آخرین آن حملات موشکی به برج "الجلاء" در غزه بود که در آن دفاتر رسانه‌ها قرار دارد. این اقدام هدف گیری فاحش و آشکار جان روزنامه نگاران بود تا اشغالگر بر جنایت‌های خود در حق کودکان و غیرنظامیان سرپوش بگذارد.

روز گذشته، رئیس خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا اعلام کرد که از حمله اسرائیل به دفتر این خبرگزاری در غزه بهت زده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روزنامه نگاران غزه حمله به غزه روزنامه نگاران سازمان ملل جنایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم

معاون رئیس جنبش حماس در غزه درخصوص مذاکرات آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی اظهارنظر کرد.

به گزارش ایسنا، «خلیل الحیه» معاون رئیس حماس در نوار غزه به روزنامه سعودی «الشرق» گفت: به ما گفته شد که اگر در کلیدهای قرارداد مبادله انعطاف نشان دهید، رژیم اشغالگر اسرائیل آماده است تا انعطاف پذیری مثبت بالایی در خواسته‌های شما داشته باشد که منجر به توافق شود.

وی افزود: در اینجا به این وعده و این خواسته پاسخ دادیم، بنابراین درخواست برای آزادی ۵۰۰ اسیر فلسطینی به ازای هر سرباز مرد یا زن اسرائیلی را به ۵۰ اسیر کاهش دادیم.

الحیه تصریح کرد: ما بر ضرورت آتش‌بس تاکید کردیم، اما برنامه فعلی شامل آن نمی‌شود. در توافق پیشنهادی درباره آتش‌بس صحبت شده اما درباره خروج نظامیان اشغالگر از غزه کوچکترین اشاره‌ای وجود ندارد.

جنبش حماس فلسطین همواره در مذاکرات آتش‌بس غزه بر برقراری آتش‌بس دائم و خروج کامل رژیم صهیونیستی از این باریکه تاکید کرده است.

این عضو حماس همچنین شایعات درباره درخواست این جنبش برای خروج از قطر را تکذیب کرد و گفت به نفع همه است که حماس در جایگاه خود بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد